«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τετάρτη 14 Απριλίου 2021

Επιστολή μαθήτριας Α΄Λυκείου στον υφυπουργό Αθλητισμού Λ. Αυγενάκη


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Κύριε Υπουργέ,

Όπως γνωρίζετε, από πέρυσι το Μάρτιο, δηλαδή περισσότερους από 14 μήνες, με εξαίρεση το φετινό δίμηνο Σεπτέμβρη – Οκτώβρη, έχουν ανασταλεί όλες οι αθλητικές δραστηριότητες των Ερασιτεχνικών Ακαδημιών.

Είμαι αθλήτρια του βόλεϊ από 5 χρονών. Η αγάπη μου για τον αθλητισμό γενικά άλλα και για το συγκεκριμένο άθλημα ειδικότερα είναι ανείπωτη. Γυμναζόμουν σκληρά, είχα επιλεγεί στην προεθνική ομάδα καΙ εφέτος θα ξεκινούσα προπονήσεις στο αγωνιστικό Γυναικείο Τμήμα του Συλλόγου μου.

Όμως η αναστολή δραστηριοτήτων στο χώρο των Ακαδημιών του Ερασιτεχνικού αθλητισμού επί τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα – και δεν εμφανίζεται ορίζοντας επανεκκίνησης με αναγκάζει να σταματήσω να αγωνίζομαι.

Θα μου πείτε δεν σας ενδιαφέρει η περίπτωσή μου. Εντάξει σας λέω μόνο, πως πολλοί άλλοι φίλοι μου που αγωνίζονται σε ακαδημίες ποδοσφαίρου, μπάσκετ, χάντμπολ σκέφτονται να διακόψουν.

Κύριε Υπουργέ,

14 μήνες είναι πάρα πολλοί. Θυμάμαι αρχές Νοεμβρίου τον κ. Χαρδαλιά να δηλώνει πως εντάξει, ένα μήνα υπομονή δεν μπορείτε να κάνετε;

Ο μήνας όμως έγινε εξάμηνο και συνεχίζεται με αποτέλεσμα την απογοήτευση. Όνειρα και φιλοδοξίες χαμένα.

Χθες επιστρέψαμε επιτέλους στην σχολική μας τάξη. Σε μια συνάντηση με τους καθηγητές μας, μας  είπαν πως η θετικότητα στις ηλικίες μας είναι 0,27%!

Το σωματείο που είμαι όταν κλείσαμε είχαμε μηδέν κρούσματα. Μην μου πείτε πως ο Κορωνοιός κολλάει και μεταδίδεται από τις μπάλες που αγγίζουμε ή κλωτσάμε. Επίσης απ΄όσο ξέρω στις άλλες χώρες της Ευρώπης δεν σταμάτησε ο Ερασιτεχνικός Αθλητισμός.

Κύριε Υπουργέ,

Στις ερασιτεχνικές  Ακαδημίες συμμετέχουν παιδιά από 4-18 ετών. Λίγη ευαισθησία ζητάμε, λίγη κατανόηση, λίγη ανθρωπιά.

Θα μπορούσαμε να μην είχαμε σταματήσει ούτε μια ημέρα με τα κατάλληλα μέτρα.

Τώρα οι μισοί θα σταματήσουμε. Σας ικανοποιεί αυτό?

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου