Οι ευκαιρίες πολλαπλασιάζονται καθώς τις αρπάζουμε. Σουν Τζου, ~5ος αιών π.χ., Κινέζος θεωρητικός της στρατηγικής

Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2020

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος «lockdown» στη λειτουργία των σχολείων Νοέμβριος 11, 2020 Απόψεις Γράψτε το σχόλιο σας Διάδωσέ το Τι κι αν μήνες τώρα προειδοποιούσαμε την κυβέρνηση ότι πρέπει: να ληφθούν μέτρα προστασίας στους χώρους δουλειάς, να αποσυμφορηθούν τα ΜΜΜ, να τηρηθούν αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα σε πλοία και αεροπλάνα, να πραγματοποιούνται τακτικά τεστ για τον κορονοϊό σε μαζικούς χώρους όπως οι βιομηχανίες και τα σχολεία, τι κι αν σε όλους τους τόνους θέταμε στο Υπουργείο Παιδείας επιτακτικά τα ζητήματα: της μείωσης του αριθμού των μαθητών στις τάξεις εξασφαλίζοντας περισσότερες αίθουσες και εκπαιδευτικούς, της πρόσληψης καθαριστριών πλήρους ωραρίου για να τηρηθούν οι απαραίτητες υγειονομικές προδιαγραφές καθαριότητας, τι κι αν τονίζαμε ότι σε περίπτωση που χρειαστεί να περάσουμε σε καθεστώς τηλεκπαίδευσης ότι πρέπει: να παρασχεθούν έγκαιρα, ισότιμα και δωρεάν σε μαθητές και εκπαιδευτικούς επαρκή μέσα για την τηλεκπαίδευση (όπως τάμπλετ ή Η/Υ, γραφίδες), να εξασφαλιστεί δωρεάν πρόσβαση σε γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο, να δημιουργηθεί ειδική πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης από κρατικό επιστημονικό φορέα και να παρέχονται στους εκπαιδευτικούς πιστοποιημένα εκπαιδευτικά λογισμικά για την υποστήριξη της εξ’αποστάσεως εκπαίδευσης, …του κάκου! Η κυβέρνηση, πιστή στη στρατηγική του κεφαλαίου που θεωρεί την Παιδεία κόστος, άφησε έκθετα τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών! Έκλεισε άρον άρον τα σχολεία ενώ μέχρι τελευταία στιγμή υποστήριζε ότι δεν αποτελούν εστίες μετάδοσης του κοροναϊού, και χωρίς ιδιαίτερη μέριμνα, «ξεκίνησε» την τηλεκπαίδευση. Αποτέλεσμα, η τραγική κατάσταση που βιώνουν δύο μέρες τώρα μαθητές και εκπαιδευτικοί, να μην λειτουργεί η «παρεχόμενη» πλατφόρμα, να πέφτουν οι συνδέσεις, να μην γνωρίζουμε με ακρίβεια πόσοι έχουν πρόσβασηκι έτσι να χάνονται πολλές εκπαιδευτικές ώρες! Το μόνο μέλημα του Υπουργείου το προηγούμενο διάστημα, ήταν πώς θα φροντίσει να μπαίνουν απουσίες στους μαθητές που δεν θα παρακολουθούν τα τηλεμαθήματα (λες και όλοι έχουν τα μέσα για να μπουν!) και πώς θα επιβάλλει με το έτσι θέλω να θεωρηθεί ότι μέσα σε αυτές τις προβληματικές συνθήκες η ύλη των μαθημάτων προχωρά κανονικά!! Ως εδώ!! Τώρα να παρθούν μέτρα, πριν έχουμε κι άλλη κουτσή εκπαιδευτική χρονιά! μέτρα για την ισότιμη και ποιοτική πρόσβαση μαθητών-εκπαιδευτικών στην τηλεκπαίδευση (σύγχρονη και ασύγχρονη), μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων όταν αυτό πραγματοπιηθεί μείωση-προσαρμογή της ύλης για όλες τις τάξεις που κλείνουν και ειδικά για τα πανελλαδικά εξεταζόμενα τμήματα. Να επαναδειδαχθεί η ύλη που «προχώρησε» στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, όταν ανοίξουν τα σχολεία να μην προσμετρηθούν οι απουσίες των μαθητών, εφόσον δεν εξασφαλίζονται με καθολικό τρόπο τα τεχνολογικά μέσα για την τηλεκπαίδευση. Καλούμε μαθητές-εκπαιδευτικούς-γονείς να διεκδικήσουν μαχητικά ό,τι είναι απαραίτητο για να στηριχθεί άμεσα η εκπαιδευτική διαδικασία, να μην επιτρέψουμε κι άλλη υποβάθμισή της!! Στεκόμαστε δίπλα στο συμμαθητή, στο μαθητή, στο παιδί μας! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ O Tράμπ φεύγει. Αυτά που τον έφεραν παραμένουν… Και μέσα στην καραντίνα έχουμε φωνή!! Μερτίκας Παναγιώτης Μέλος της Τ.Ε. Μεσσηνίας του ΚΚΕ εκπαιδευτικός
Πηγή άρθρου: Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος «lockdown» στη λειτουργία των σχολείων | fresh-education

 Η ηλεκτρονική ψηφοφορία της Κεραμέως έγινε το Βατερλώ της!

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΕ Η ηλεκτρονική ψηφοφορία της Κεραμέως έγινε το Βατερλώ της! 

 Στις 15/10 η Κεραμέως, δήλωνε πως “Η ηλεκτρονική ψηφοφορία θα γίνει και τότε θα μετρήσουμε ποιοι θα πάνε με την ΟΛΜΕ και ποιοι με το Υπουργείο”. Σήμερα, 7/11, ο …

Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου