«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Covid-19: Έρευνα για την Εφαρμογή εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στη Φυσική Αγωγή

 Ερευνητική ομάδα από Σ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ.
Έρευνα για χρήση και εφαρμογή εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στη Φυσική Αγωγή κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού Covid-19
Κατά την αναγκαστική διακοπή λειτουργίας των σχολείων, εφαρμόσθηκε με απόφαση του Υπουργείου, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξ ΑΕ) σε διάφορες μορφές (σύγχρονη, ασύγχρονη με ανάλογες πλατφόρμες ή διδακτικές παρεμβάσεις με χρήση άλλων μέσων).
Η αποδοχή αυτής της λειτουργίας, φαίνεται να ήταν σταδιακά αυξανόμενη στην πορεία του χρόνου, από όλες τις ειδικότητες. Ως εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής (ΕΦΑ) κληθήκατε να αποφασίσετε ανάλογες δράσεις και να αντιμετωπίσετε αντίστοιχες δυσκολίες ανάλογα με τη βαθμίδα εκπαίδευσης, αλλά και με τις απαιτήσεις του ίδιου του γνωστικού αντικειμένου, που επιτάσσει περισσότερες κινητικές δραστηριότητες και ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων.
Προφανώς υπήρξαν πολύ θετικές ή πολύ αρνητικές πλευρές οι οποίες εδράζονται στις αντιλήψεις, τις απόψεις ή δεξιότητες σας απέναντι στις ΤΠΕ γενικότερα και στη χρήση εργαλείων τους για την εξ ΑΕ.
Η κατά το δυνατό μεγαλύτερη καταγραφή αυτών των διδακτικών παρεμβάσεων από εσάς μαζί με τις απόψεις σας για τη διαδικασία και τη χρήση των ΤΠΕ σε εξΑΕ εφαρμογές στη Φυσική Αγωγή θα χαρτογραφήσει τις θετικές ή αρνητικές λειτουργίες που πρέπει να αντιμετωπισθούν κατάλληλα ώστε να δημιουργηθεί η σχετική τεκμηρίωση για τη σύγκλιση τους.
Είναι πολύ σημαντικό για αυτούς τους λόγους να απαντήσετε σε αυτό το ερωτηματολόγιο
Δείτε το ερωτηματολόγιο εδώ ( συμπλήρωση σε 10 περίπου λεπτά)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου