ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- Η εισήγηση του ΙΕΠ για την αναβάθμιση της διδασκαλίας της Αγγλι...
- Σκέψεις για το νομοσχέδιο “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατ...
- Η Πληροφορική στο νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας
- Συντριπτικό χτύπημα στα Επαγγελματικά Λύκεια (μια μικρή – σε μέγε...
- Εκπαίδευση: Η καινοτομία της επόμενης ημέρας-Πως να λειτουργήσο...
- Τώρα υπάρχει το προηγούμενο της υγειονομικής κρίσης
- Υπό αμφισβήτηση το δικαίωμα του εκλέγειν στα Πανεπιστήμια
- 3 Μαΐου 2020 η οριστική έναρξη του μοριοδοτούμενου επιμορφωτικού...
- Επαγγελματική Εκπαίδευση στην Ελλάδα: Αέναη περιδίνηση ή η Κατάρα...
- ΔΔΕ Μαγνησίας: «Δημιουργούμε στο σπίτι. Μαθητικοί Διαγωνισμοί»
- «Σύγχρονες» και «ασύγχρονες» αναγνώσεις του πολυνομοσχεδίου
- Η άποψη των εκπαιδευτικών μετράει ……..κάπου;;;;;
- Σύγκλητος Παν. Ιωαννίνων: Διαφωνούμε με την πρόταση της ΠΟΣΔΕΠ κα...
- Η υπ. Παιδείας ποδηλατάδα με το γιο της
- Έκτακτη Σύνοδος Πρυτάνεων για το πολυνομοσχέδιο “Κεραμέως”
- Παιδαγωγικοί προβληματισμοί σε επιλεγμένα σημεία του νομοσχεδίου...
- Μην ανοίξετε τα σχολεία- Διασφαλίστε τις Πανελλαδικές
- Γράμμα στην υπ. Παιδείας: Άμεση διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσ...
- Έφυγε η Σχολική Σύμβουλος M. Διαμαντοπούλου
- Ένα συντηρητικό σχέδιο νόμου γενικώς
- Γιατί δεν πρέπει να ανοίξουν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια – η ε...
- Το νομοσχέδιο για την παιδεία οδηγεί στη συντήρηση και στο παρε...
- Η ΠΕΚ για τα ηλικιακά όρια στις εγγραφές των ΕΠΑΛ
- (Βίντεο-φωτό Αθήνα Θεσσαλονίκη ) Εκπαιδευτικοί διαδήλωσαν κατά το...
- Δεκτά τα αναγνωρισμένα πτυχία από ΣΑΕΠ για την απόδειξη γνώσης...
- Επιστολή ιδιοκτητών ιδιωτικών ΙΕΚ στον πρωθυπουργό για την κατά...
- Το πολυνομοσχέδιο “Κεραμέως” έσπασε όλα τα “ρεκόρ” σε αριθμό σχο...
- Αμοιβαίες μεταθέσεις: Αιτήσεις- προϋποθέσεις
- Μαύρη σελίδα στην εκπαίδευση ο «εξορθολογισμός» των ΕΠΑ.Λ.
- ΟΛΤΕΕ: Ψαλίδι στα ΕΠΑ.Λ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου