ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- Σύγκλητος Παν. Ιωαννίνων: Διαφωνούμε με την πρόταση της ΠΟΣΔΕΠ κα... 26 Απρ 2020
- Η υπ. Παιδείας ποδηλατάδα με το γιο της 25 Απρ 2020
- Παιδαγωγικοί προβληματισμοί σε επιλεγμένα σημεία του νομοσχεδίου... 25 Απρ 2020
- Μην ανοίξετε τα σχολεία- Διασφαλίστε τις Πανελλαδικές 25 Απρ 2020
- Γράμμα στην υπ. Παιδείας: Άμεση διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσ... 25 Απρ 2020
- Έφυγε η Σχολική Σύμβουλος M. Διαμαντοπούλου 25 Απρ 2020
- Ένα συντηρητικό σχέδιο νόμου γενικώς 25 Απρ 2020
- Γιατί δεν πρέπει να ανοίξουν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια – η ε... 25 Απρ 2020
- Το νομοσχέδιο για την παιδεία οδηγεί στη συντήρηση και στο παρε... 25 Απρ 2020
- Η ΠΕΚ για τα ηλικιακά όρια στις εγγραφές των ΕΠΑΛ 25 Απρ 2020
- (Βίντεο-φωτό Αθήνα Θεσσαλονίκη ) Εκπαιδευτικοί διαδήλωσαν κατά το... 24 Απρ 2020
- Επιστολή ιδιοκτητών ιδιωτικών ΙΕΚ στον πρωθυπουργό για την κατά... 24 Απρ 2020
- Αμοιβαίες μεταθέσεις: Αιτήσεις- προϋποθέσεις 24 Απρ 2020
- Μαύρη σελίδα στην εκπαίδευση ο «εξορθολογισμός» των ΕΠΑ.Λ. 24 Απρ 2020
- ΟΛΤΕΕ: Ψαλίδι στα ΕΠΑ.Λ. 24 Απρ 2020
- Η Ένωση Γονέων Μουσικών -Καλλιτεχνικών Σχολείων για το πολυνομοσχ... 24 Απρ 2020
- Η Χ. Κεφαλίδου καλεί την υπ. Παιδείας να "παγώσει" το π... 24 Απρ 2020
- Παρέμβαση ΚΚΕ για τον καθορισμό ημερομηνίας και τους όρους διεξ... 24 Απρ 2020
- Σκληρή γλώσσα ΔΑΚΕ ΠΕ για το πολυνομοσχέδιο 24 Απρ 2020
- Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2020 24 Απρ 2020
- Mετατάξεις εκπαιδευτικών από την Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Ε... 24 Απρ 2020
- Μεταθέσεις Δ/θμιας Εκπ/σης 2020 - Πινακας Κενών/Πλεονασμάτων 24 Απρ 2020
- ΕΛΜΕ Βαυαρίας: Παρέμβαση στο προσχέδιο νόμου όσον αφορά την... 24 Απρ 2020
- Το ψηφιακό σχολείο: ώρα ευθύνης 24 Απρ 2020
- Πανελλήνιες Εξετάσεις 2020: Τέλη Αυγούστου-Γιατί όχι; 24 Απρ 2020
- Α. Λιάκος: Νομοσχέδιο άσχετο με τα υπαρκτά προβλήματα της εκπαίδε... 24 Απρ 2020
- 10+1 χτυπήματα στο δημόσιο σχολείο 24 Απρ 2020
- ΔΟΕ: Οι «διαρροές» ήταν τελικά επίσημη ενημέρωση 24 Απρ 2020
- Σχετικά με το νέο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία 24 Απρ 2020
- Υποψήφιοι με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες: «Διαφορετικοί» μαθητές...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου