ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ
«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ
Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017
Εκπαιδευτικά Νέα
dictyo.gr
Σύνταξη από τα 55 έως τα 60 – Ποιους ασφαλισμένους αφορά
Ενημέρωση σχετικά με την ενδοσχολική εξέταση στο μάθημα «ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ» για όλες τις τάξεις των Επαγγελματικών Λυκείων γι...
Πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε σχολεία αρμοδιότητας Διεύθυνσης Θρησκευτικής Εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 201...
Για Fake news καταγγέλουν το Υπουργείο οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων
Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.: Άλλο ένα τέχνασμα του Υπουργείου Παιδείας
Θωρηκτό Αβέρωφ: H ιστορία πίσω από το πλοίο – θρύλος
Οδηγίες εφαρμογής των νέων Προγραμμάτων Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών στο Δημοτικό, στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο...
Αγρίνιο-Μεσολόγγι: Αντιδράσεις για τις κληρώσεις των σημαιοφόρων (Ηχητικό)
Ε.Λ.Μ.Ε. ΝΟΜΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
1ο Διεθνές Συνέδριο για την Κοινή, τις κοινές και τη διαμόρφωση της κοινής νεοελληνικής
Ένταξη εκπαιδευτικού στις ειδικές κατηγορίες µετάθεσης έτους 2017
Απόσπαση εκπαιδευτικού σε σχολεία της Κύπρου για το σχολικό έτος 2017-2018
Απόσπαση της εκπαιδευτικού κ. Πέρρα Παρασκευής ΠΕ70, της Δ.Π.Ε Κορίνθου στις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης του Σ...
Απόσπαση εκπαιδευτικού στην περιοχή ευθύνης του Συντονιστικού Γραφείου Εκπαίδευσης στην Πρεσβεία της Ελλάδας στις Βρυξέλ...
Μετάταξη Εκπ/κού Δ.Ε. για λόγους υγείας σε προσωρινή θέση ΠΕ Διοικητικού Υπαλλήλου στη Δ.Δ.Ε. Ανατ. Αττικής
Μετάταξη Εκπ/κού Δ.Ε. για λόγους υγείας σε προσωρινή θέση ΠΕ Διοικητικού Υπαλλήλου στη Δ.Δ.Ε. Σερρών
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΩΝ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΝΤΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
ΕΓΚΡΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΙΓΟΜΕΛΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΓΕΝΙΣΕΑΣ ΤΗΣ ΔΔΕ ΞΑΝΘΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018
ΕΓΚΡΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΙΓΟΜΕΛΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΤΗΣ ΔΔΕ ΕΒΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018
ΕΓΚΡΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΙΓΟΜΕΛΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΚΑΒΑΛΑΣ ΤΗΣ ΔΔΕ ΚΑΒΑΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-18
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Παίρνουμε θέσεις μάχης και διεκδι...
Άδειες εκπ/κών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπ/σης
ΑΔΕΙΕΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΔΕΙΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ενημέρωση Σχολικών Συμβούλων Φιλολόγων ΠΕ02 "Ο νέος τρόπος αξιολόγησης μαθητών/τριών Γ΄ ημερησίου ΕΠΑ.Λ. στο μάθημα των ...
Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών: Ποιο Υπουργείο χαράσσει εκπαιδευτική πολιτική στη χώρα μας;
Στο στόχαστρο τα επιδόματα: Ποιοι θα χάσουν χρήματα
Υπό κατάργηση το Διάταγμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
Νέες δομές: Ο θεσμός των σχολικών συμβούλων
ΕΛΜΕ Βαυαρίας: Αγωνιώδης έκκληση για την κάλυψη των κενών - Ελληνόπουλα χάνουν τις εξετάσεις στη Βαυαρία
ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΤΟ 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ: Χωρίς δάσκαλο 20 μαθητές στη Γλυφάδα
Μουσικό Σχολείο Άρτας - Erasmus + - 1η συνάντηση καθηγητών στο Μουσικό Σχολείο Άρτας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμμ...
Τι αλλάζει στις Πανελλήνιες: Ποιες οι Ομάδες Προσανατολισμού και τα μαθήματα
Πορεία διαμαρτυρίας στο υπ. Παιδείας για το μάθημα των θρησκευτικών
ΝΕΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.
Ποιοι μπορούν να εξεταστούν προφορικά και ποιοι πρέπει να περάσουν ΚΕΠΑ
Απέρριψε το ΣτΕ προσφυγές εκπαιδευτικών - Κανονικά η ανάθεση μαθημάτων ειδικοτήτων σε Δασκάλους
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ένταξη Φορέων στο Πρόγραμμα «ΤΡΙΠΤΟΛΕΜΟΣ» ως Φορέων υλοποίησης.
Η πρόταση του Υπουργείου για το Νέο Δίκτυο Δομών Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού έργου- Ημερίδα
ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ.: ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΙΣ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ.: ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΙΣ 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017 ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ
[Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών] 1ο Διεθνές Συνέδριο για την Κοινή, τις κοινές και τη διαμόρφωση της κοινής νεοελληνική...
Τα πάνω κάτω στην εκπαίδευση! Ακυρώνεται το ΠΔ 152 για την αξιολόγηση. Νέοι ρόλοι και αρμοδιότητες σε εκπαιδευτικούς και...
Τα κλειδιά για πλήρη σύνταξη στα 60 από όλα τα Ταμεία
Η απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης και η σύγκρουση Βενιζέλου-Κωνσταντίνου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου