«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Στις 11 Μαΐου λήγουν τα μαθήματα στα Γυμνάσια και Λύκεια

Απόφαση του υπουργείου Παιδείας

Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η 11η Μαίου, ημέρα Τετάρτη, ορίστηκε, με απόφαση του υπουργείου παιδείας, ως ημερομηνία λήξης των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2015−2016 των Ημερησίων και Εσπερινών Γυμνασίων, Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ
Ετσι πολύ νωρίς θα αποχαιρετήσουν φέτος εκπαιδευτικοί και μαθητές των Γυμνασίων και Λυκείων τις τάξεις καθώς η διδασκαλία μαθημάτων θα ολοκληρωθεί στις 22 Απριλίου.
Κι αυτό διότι το Πάσχα φέτος “πέφτει” την 1η Μαΐου  και τα σχολεία θα κλείσουν για τις διακοπές, λόγω εορτών, την Παρασκευή 22 Απριλίου και θα ανοίξουν τη Δευτέρα 9 Μαΐου.
 Ετσι τα σχολεία θα ανοίξουν στι 9 Μαίου, ουσσιατικά για να πάρουν οι μαθητές το πρόγραμμα των ενδοσχολικώνν εξετάσεων.
Βέβαια για πολλούς  μαθητές της Γ Λυκείου η παρουσία στο σχολείο αναμένεται να σταματήσει πολύ πριν το Πάσχα, καθώς όπως συμβαίνει κάθε χρόνο  αυτή την εποχή,   αρχίζει μια φάμπρικα απουσιών και δικαιολόγησης απουσιών ώστε αρκετοί μαθητές (όχι όλοι) να "κάνουν" τις 114 ή τις 164 απουσίες, τις οποίες "δικαιούνται".
ΤΙ ΕΙΠΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ESOS ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ
«Σχετικά με το θέμα των σχολείων και των εξετάσεων. Το πρόβλημα είναι οι εξετάσεις. Ο τρόπος, αυτή η κρεατομηχανή των εξετάσεων, που και το σχολείο υποβαθμίζει και τα παιδιά τα οδηγεί σε καταστάσεις που γνωρίζετε».
Τη δήλωση αυτή έκανε  ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης στη  Συνέντευξη Τύπου, στις 2 Μαρτίου, απαντώντας σε   ερώτηση του esos τι θα κάνει με το φαινόμενο που παρατηρείται αυτή  τη χρονική περίοδο, όπου   μαθητές της Γ’ Λυκείου   χρησιμοποιούν το δικαίωμα που τους δίνετε να εξαντλήσουν το όριο των απουσιών δικαιολογημένων και αδικαιολόγητων, για να προετοιμαστούν για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, και υπογράμμισε:
Α. Είναι από τα κεντρικά ζητήματα της συζήτησης, όχι το πρώτο, από τα κεντρικά όμως, τα παρεπόμενα του σχεδιασμού ενός νέου λυκείου, τα οποία θα κουβεντιάσουμε. Ο τρόπος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η πρόσβαση.
Β. Δεν πρόκειται να πάρουμε μέτρα για να δυσκολέψουμε τη ζωή των παιδιών. Ήδη είναι δύσκολο. Πάρα πολύ δύσκολο. Δεν θα κυνηγάμε τα παιδιά για τις απουσίες. Ξέρω ότι είναι υποβαθμισμένο το Λύκειο και εξ αυτού του λόγου. Γι’ αυτό αντιμετωπίζουμε το μείζον, την αιτία. Και η αιτία είναι ο τρόπος που ισχύει σήμερα για την πρόσβαση στα πανεπιστήμια οιασδήποτε μορφής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου