ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Ειδικότερα, η ΕΕΔΑ, μετά από διαβούλευση που διοργάνωσε με ενδιαφερόμενους φορείς, επισημαίνει ότι πέραν του ουσιαστικού περιεχομένου των διατάξεων του παρόντος Σχεδίου Νόμου, το οποίο δε συνάδει με τις αναγνωρισμένες τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές και ευρωπαϊκό επίπεδο αρχές που διέπουν το δικαίωμα των ΑμεΑ στην εκπαίδευση, προβληματισμό δημιουργεί και η ποιότητα της ίδιας της διαδικασίας νομοθέτησης. Η πανσπερμία διατάξεων που χαρακτηρίζει στη Χώρα μας την Ειδική Εκπαίδευση, σε συνδυασμό με την έλλειψη αξιολόγησης του προϋπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου και την απουσία ουσιαστικής διαβούλευσης ανάμεσα στο Υπουργείο Παιδείας και τους ενδιαφερόμενους συλλογικούς φορείς, πλήττουν εκτός από την ασφάλεια δικαίου και τα δικαιώματα των ΑμεΑ.
Αναγνωρίζοντας ότι η ποιότητα της εκπαίδευσης των ΑμεΑ καθορίζει και συμπαρασύρει την ποιότητα του συνόλου της εκπαίδευσης στην Ελλάδα, η ΕΕΔΑ εκτιμά ότι η εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία δεν έχει τόσο ανάγκη από ένα νέο νομοθέτημα, όσο από τον προσδιορισμό μετρήσιμων στόχων, την αναλογική αύξηση και ορθολογική απορρόφηση των απαιτούμενων για την αποτελεσματική υλοποίηση της ειδικής αγωγής πόρων και την ισότιμη κατανομή των πόρων στο πεδίο της εκπαίδευσης. Πολλώ δε μάλλον αν στα χρόνια προβλήματα που παρατηρούνται στην εκπαίδευση των ΑμεΑ προστεθούν οι σοβαρότατες επιπτώσεις της παρούσας οικονομικής και κοινωνικής κρίσης στην αντιμετώπιση της Ειδικής Εκπαίδευσης .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου