«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Σχετικά με το έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή Νοτίου Αιγαίου «Διαδικασίες Εφαρμογής της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου»


από ΔΟΕ


 
Αρ. Πρωτ. 610 Αθήνα 31/1/2014
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
ΘΕΜΑ: Σχετικά με το έγγραφο του Περιφερειακού Διευθυντή Νοτίου Αιγαίου  «Διαδικασίες Εφαρμογής της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου»
                 Σχετικά με το έγγραφο που απέστειλε στις 29-1-2013 ο Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου Αιγαίου στις σχολικές μονάδες της περιφέρειας, με θέμα τις «Διαδικασίες Εφαρμογής της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου» το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει τα παρακάτω:
  • Είναι σαφές από το ύφος του κειμένου ότι επιχειρείται η δημιουργία κλίματος φόβου ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς σε σχέση με το τι και πότε είναι υποχρεωμένοι να πράξουν ώστε να εφαρμοστεί η αυτοαξιολόγηση που οδηγεί στην αξιολόγηση - χειραγώγηση.
  • Είναι απαράδεκτη η αναφορά του εγγράφου «Καλούνται οι Διευθυντές και οι Διευθύντριες ... να προχωρήσουν στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας ή της ομάδας εργασίας για σχολικές μονάδες με πολύ μικρό αριθμό υπηρετούντων εκπαιδευτικών, με συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας» γιατί με αυτήν επιχειρείται η καλλιέργεια της άποψης ότι οι ομάδες εργασίας είναι δυνατό να συγκροτηθούν από το Διευθυντή του σχολείου ενώ είναι σαφές ότι η συγκρότησή τους είναι έργο του συλλόγου των διδασκόντων.
  • Η Διδασκαλική Ομοσπονδία έχει καλέσει τους εκπαιδευτικούς να κάνουν σαφές με τη στάση τους το ότι δεν αποδέχονται τις διαδικασίες εφαρμογής της αξιολόγησης - χειραγώγησης που προωθεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, υπογράφοντας το κείμενο που έχει συντάξει και αποστείλει στα σχολεία και αρνούμενοι να συμμετέχουν εθελοντικά στις ομάδες εργασίας όταν θα πραγματοποιηθούν οι σχετικές συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων.
  Καλούμε τον κ. Περιφερειακό Διευθυντή να ανακαλέσει το τμήμα του εγγράφου που δημιουργεί κλίμα υπηρεσιακού εκφοβισμού και σύγχυση  σε σχέση με τις αρμοδιότητες των οργάνων διοίκησης του σχολείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου