«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Συνάντηση του ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης με τον υφυπουργό Παιδείας

Η ΕΛΜΕ Κοζάνης καταγγέλει την αστυνομική βία σε βάρος των μελών της στο Πυργετό Λάρισας

elme20Το δικαίωμα των εργαζομένων να διαδηλώνουν ειρηνικά, να διεκδικούν και να παλεύουν για σταθερή και μόνιμη εργασία και για δημόσιο και δωρεάν σχολείο δεν μπορεί κανείς να το καταργήσει.
Η τρομοκρατία, η βία, ο αυταρχισμός, τα χημικά, ο τσαμπουκάς της εξουσίας και οι 8 διμοιρίες των ΜΑΤ απέναντι στην ειρηνικότατη συγκέντρωση εκπαιδευτικών (στην πλειοψηφία τους συναδέλφισσες εκπαιδευτικοί) στα διόδια Πυργετού είναι δείγμα πανικού της συγκυβέρνησης. Στα διόδια Πυργετού έδειξαν τι σημαίνει “πρωτογενές πλεόνασμα” αυταρχισμού και βίας. Απαγόρεψαν στους εκπαιδευτικούς της Θεσσαλονίκης και του Έβρου να περάσουν τα διόδια για να ενωθούν με τους υπόλοιπους και να γίνει κοινή συγκέντρωση όλων των εκπαιδευτικών. Απαγόρεψαν την μετάβαση των εκπαιδευτικών της Θεσσαλονίκης και του Έβρου στη Λάρισα για να διαδηλώσουν ειρηνικά στην πόλη με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους, και προσπάθησαν να εμποδίσουν την είσοδο των εκπαιδευτικών της Κοζάνης στην Λάρισα. Χτύπησαν αναίτια τον συνάδελφό μας Γρηγόρη Καλομοίρη μέλος της Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ και μέλος του ΚΥΣΔΕ. Αποτέλεσμα κάταγμα στο χέρι.
Η Δημοκρατία πλήρωσε «ακριβό αντίτιμο» στα διόδια Πυργετού και βγήκε λαβωμένη. Η τρομοκρατία, η βία και ο αυταρχισμός της συγκυβέρνησης δεν θα περάσουν. Οι εκπαιδευτικοί, οι εργαζόμενοι σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, ολόκληρη η κοινωνία επιλέγουν τον δρόμο του αγώνα για δουλειά, δημοκρατία, αξιοπρέπεια και θα ανατρέψουν την βάρβαρη πολιτική  που οδηγεί στην ανεργία, στην εξαθλίωση και στη φτώχεια.
- See more at: http://www.kozan.gr/?p=139560#sthash.5vv4mj1F.dpuf

Η ΕΛΜΕ Κοζάνης καταγγέλει την αστυνομική βία σε βάρος των μελών της στο Πυργετό Λάρισας

elme20Το δικαίωμα των εργαζομένων να διαδηλώνουν ειρηνικά, να διεκδικούν και να παλεύουν για σταθερή και μόνιμη εργασία και για δημόσιο και δωρεάν σχολείο δεν μπορεί κανείς να το καταργήσει.
Η τρομοκρατία, η βία, ο αυταρχισμός, τα χημικά, ο τσαμπουκάς της εξουσίας και οι 8 διμοιρίες των ΜΑΤ απέναντι στην ειρηνικότατη συγκέντρωση εκπαιδευτικών (στην πλειοψηφία τους συναδέλφισσες εκπαιδευτικοί) στα διόδια Πυργετού είναι δείγμα πανικού της συγκυβέρνησης. Στα διόδια Πυργετού έδειξαν τι σημαίνει “πρωτογενές πλεόνασμα” αυταρχισμού και βίας. Απαγόρεψαν στους εκπαιδευτικούς της Θεσσαλονίκης και του Έβρου να περάσουν τα διόδια για να ενωθούν με τους υπόλοιπους και να γίνει κοινή συγκέντρωση όλων των εκπαιδευτικών. Απαγόρεψαν την μετάβαση των εκπαιδευτικών της Θεσσαλονίκης και του Έβρου στη Λάρισα για να διαδηλώσουν ειρηνικά στην πόλη με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους, και προσπάθησαν να εμποδίσουν την είσοδο των εκπαιδευτικών της Κοζάνης στην Λάρισα. Χτύπησαν αναίτια τον συνάδελφό μας Γρηγόρη Καλομοίρη μέλος της Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ και μέλος του ΚΥΣΔΕ. Αποτέλεσμα κάταγμα στο χέρι.
Η Δημοκρατία πλήρωσε «ακριβό αντίτιμο» στα διόδια Πυργετού και βγήκε λαβωμένη. Η τρομοκρατία, η βία και ο αυταρχισμός της συγκυβέρνησης δεν θα περάσουν. Οι εκπαιδευτικοί, οι εργαζόμενοι σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, ολόκληρη η κοινωνία επιλέγουν τον δρόμο του αγώνα για δουλειά, δημοκρατία, αξιοπρέπεια και θα ανατρέψουν την βάρβαρη πολιτική  που οδηγεί στην ανεργία, στην εξαθλίωση και στη φτώχεια.
- See more at: http://www.kozan.gr/?p=139560#sthash.5vv4mj1F.dpuf
Συνάντηση του ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης με τον υφυπουργό Παιδείας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης (Π.Ε.Δ.Ε.) θα συναντηθεί -μετά από σχετικό αίτημα-  την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 13:00΄με τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Συμεών Κεδίκογλου.
Τα θέματα που θα έχουν κατατεθεί προς συζήτηση, από το ΔΣ της Ένωσης , είναι κατά προτεραιότητα τα πιο κάτω: 
1ον Ετήσιος σχεδιασμός και προγραμματισμός όλων των τακτικών διοικητικών μεταβολών και άλλων προβλεπόμενων ενεργειών στο επίπεδο των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (μεταβολές σχολικών μονάδων, δημιουργία οργανικών θέσεων, διορισμοί, μεταθέσεις, αποσπάσεις και μετατάξεις εκπαιδευτικού προσωπικού, αιτήσεις διορισμού μονίμων, πολυτέκνων, αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, έναρξη λειτουργίας ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης, έναρξη και λήξη κάθε είδους εξετάσεων, κλπ). Ένας σταθερός ετήσιος προγραμματισμός θα έχει ως άμεσο αποτέλεσμα τον περιορισμό των κατεπειγόντων ενεργειών και συνακόλουθα των καθυστερήσεων και λαθών, τόσο στο επίπεδο των αποφάσεων όσο και της υλοποίησης.
2ον Κωδικοποίηση της εκπαιδευτικής και διοικητικής νομοθεσίας. Η πληθώρα των νομικών κειμένων και διατάξεων που ίσχυσαν και ισχύουν καθιστά δύσκολη πολλές φορές, την αντιμετώπιση θεμάτων και την εκτέλεση διοικητικών πράξεων εκ μέρους, τόσο των Στελεχών της Εκπαίδευσης, όσο και του Εκπαιδευτικού και Διοικητικού προσωπικού.
3ον Δομή, Οργάνωση και Λειτουργία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (οργανόγραμμα, τμήματα, αρμοδιότητες, στελέχωση, σύσταση οπωσδήποτε νομικού και οικονομικού τμήματος σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης). Θεωρείται θέμα εξαιρετικά επείγον για το οποίο απαιτείται  βραχυπρόθεσμος και μακροπρόθεσμος σχεδιασμός.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης
  Ο Πρόεδρος                Ο  ΓενικόςΓραμματέας    
  Πάρις Βεντήρης                             Κωνσταντίνος Ραμπίδης




Φωτό: Αρχείο eurokinissi


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης (Π.Ε.Δ.Ε.) θα συναντηθεί -μετά από σχετικό αίτημα-  την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 13:00΄με τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Συμεών Κεδίκογλου.
Τα θέματα που θα έχουν κατατεθεί προς συζήτηση, από το ΔΣ της Ένωσης , είναι κατά προτεραιότητα τα πιο κάτω: 
1ον Ετήσιος σχεδιασμός και προγραμματισμός όλων των τακτικών διοικητικών μεταβολών και άλλων προβλεπόμενων ενεργειών στο επίπεδο των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (μεταβολές σχολικών μονάδων, δημιουργία οργανικών θέσεων, διορισμοί, μεταθέσεις, αποσπάσεις και μετατάξεις εκπαιδευτικού προσωπικού, αιτήσεις διορισμού μονίμων, πολυτέκνων, αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, έναρξη λειτουργίας ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης, έναρξη και λήξη κάθε είδους εξετάσεων, κλπ). Ένας σταθερός ετήσιος προγραμματισμός θα έχει ως άμεσο αποτέλεσμα τον περιορισμό των κατεπειγόντων ενεργειών και συνακόλουθα των καθυστερήσεων και λαθών, τόσο στο επίπεδο των αποφάσεων όσο και της υλοποίησης.
2ον Κωδικοποίηση της εκπαιδευτικής και διοικητικής νομοθεσίας. Η πληθώρα των νομικών κειμένων και διατάξεων που ίσχυσαν και ισχύουν καθιστά δύσκολη πολλές φορές, την αντιμετώπιση θεμάτων και την εκτέλεση διοικητικών πράξεων εκ μέρους, τόσο των Στελεχών της Εκπαίδευσης, όσο και του Εκπαιδευτικού και Διοικητικού προσωπικού.
3ον Δομή, Οργάνωση και Λειτουργία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (οργανόγραμμα, τμήματα, αρμοδιότητες, στελέχωση, σύσταση οπωσδήποτε νομικού και οικονομικού τμήματος σε κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης). Θεωρείται θέμα εξαιρετικά επείγον για το οποίο απαιτείται  βραχυπρόθεσμος και μακροπρόθεσμος σχεδιασμός.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης
  Ο Πρόεδρος                Ο  ΓενικόςΓραμματέας    
  Πάρις Βεντήρης                             Κωνσταντίνος Ραμπίδης




Φωτό: Αρχείο eurokinissi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου