ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Διαχρονικά
οι Σχολικοί Σύμβουλοι είχαν ισότιμη ιεραρχική σχέση με τους Διευθυντές
Εκπαίδευσης. Όσες φορές επιχειρήθηκε ρήξη αυτής της σχέσης από γνωστούς
κύκλους οι οποίοι θέλησαν να δώσουν προβάδισμα στη Διοίκηση, εις βάρος
του Παιδαγωγικού και Επιστημονικού Έργου, η απάντηση από την ΠΕΣΣ ήταν
άμεση και καταλυτική.
Την επισήμανση αυτή κάνει με επιστολή στον Βουλευτή Κορινθίας Ν. Ταγαρά η Πανελλήνια Ενωση Σχολικών Συμβούλων, με αφορμή το σχετικό ρεπορτάζ του esos (Διαβάστε το εδώ), και υπογραμμίζει:
Α. Το ζήτημα της βαθμολογικής ισοτίμησης έχει ρυθμιστεί οριστικά με τροπολογία που προκάλεσε η ΠΕΣΣ, το ΥΠΑΙΘ αποδέχτηκε και η Βουλή επικύρωσε, τροποποιώντας το άρθρο 33, του ν. 4038/2012 ως εξής:
«Οι Σχολικοί Σύμβουλοι που επιλέγονται και τοποθετούνται, σύμφωνα με τις διατάξεις του Β΄ Κεφαλαίου του ν. 3848/2010, κατατάσσονται, και για όσο χρόνο ασκούν τα καθήκοντα αυτά, στον Α΄ Βαθμό, που προβλέπεται στην παρ.1 του άρθρου 6 του ν. 4024/2011 (Α΄226), εφόσον έχουν τα απαιτούμενα έτη υπηρεσίας, όπως κατατάχθηκαν με το ν. 4024/2011 και οι Διευθυντές Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων»
Β.Φανερά λοιπόν de jure οι Σχολικοί Σύμβουλοι και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης έχουν τον ίδιο βαθμό και κάθε ενέργεια υποβάθμισης θεωρούμε ότι εντάσσεται σε μια προσπάθεια απόκτησης προνομίων και “υποθήκης” για πρωτοκαθεδρία στην οργανοδιοικητική δομή της εκπαίδευσης.
Την επισήμανση αυτή κάνει με επιστολή στον Βουλευτή Κορινθίας Ν. Ταγαρά η Πανελλήνια Ενωση Σχολικών Συμβούλων, με αφορμή το σχετικό ρεπορτάζ του esos (Διαβάστε το εδώ), και υπογραμμίζει:
Α. Το ζήτημα της βαθμολογικής ισοτίμησης έχει ρυθμιστεί οριστικά με τροπολογία που προκάλεσε η ΠΕΣΣ, το ΥΠΑΙΘ αποδέχτηκε και η Βουλή επικύρωσε, τροποποιώντας το άρθρο 33, του ν. 4038/2012 ως εξής:
«Οι Σχολικοί Σύμβουλοι που επιλέγονται και τοποθετούνται, σύμφωνα με τις διατάξεις του Β΄ Κεφαλαίου του ν. 3848/2010, κατατάσσονται, και για όσο χρόνο ασκούν τα καθήκοντα αυτά, στον Α΄ Βαθμό, που προβλέπεται στην παρ.1 του άρθρου 6 του ν. 4024/2011 (Α΄226), εφόσον έχουν τα απαιτούμενα έτη υπηρεσίας, όπως κατατάχθηκαν με το ν. 4024/2011 και οι Διευθυντές Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων»
Β.Φανερά λοιπόν de jure οι Σχολικοί Σύμβουλοι και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης έχουν τον ίδιο βαθμό και κάθε ενέργεια υποβάθμισης θεωρούμε ότι εντάσσεται σε μια προσπάθεια απόκτησης προνομίων και “υποθήκης” για πρωτοκαθεδρία στην οργανοδιοικητική δομή της εκπαίδευσης.
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Αξιότιμε κ.Βουλευτή
Δυστυχώς στην επερώτησή σας με αριθμό 4550/04-12-2013 προς τον Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων η οποία είδε το φως της δημοσιότητας, στις 22/01/2014, γράφετε ότι οι Σχολικοί Σύμβουλοι είναι υφιστάμενοι των Διευθυντών Εκπαίδευσης.Αυτό είναι ανακριβές και θα θέλαμε να ενημερώσουμε τόσο εσάς, όσο και όσους σας παραπληροφόρησαν, ότι:
Διαχρονικά οι Σχολικοί Σύμβουλοι είχαν ισότιμη ιεραρχική σχέση με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης. Όσες φορές επιχειρήθηκε ρήξη αυτής της σχέσης από γνωστούς κύκλους οι οποίοι θέλησαν να δώσουν προβάδισμα στη Διοίκηση, εις βάρος του Παιδαγωγικού και Επιστημονικού Έργου, η απάντηση από την ΠΕΣΣ ήταν άμεση και καταλυτική.
Ειδικότερα, το ζήτημα της βαθμολογικής ισοτίμησης έχει ρυθμιστεί οριστικά με τροπολογία που προκάλεσε η ΠΕΣΣ, το ΥΠΑΙΘ αποδέχτηκε και η Βουλή επικύρωσε, τροποποιώντας το άρθρο 33, του ν. 4038/2012 ως εξής:
«Οι Σχολικοί Σύμβουλοι που επιλέγονται και τοποθετούνται, σύμφωνα με τις διατάξεις του Β΄ Κεφαλαίου του ν. 3848/2010, κατατάσσονται, και για όσο χρόνο ασκούν τα καθήκοντα αυτά, στον Α΄ Βαθμό, που προβλέπεται στην παρ.1 του άρθρου 6 του ν. 4024/2011 (Α΄226), εφόσον έχουν τα απαιτούμενα έτη υπηρεσίας, όπως κατατάχθηκαν με το ν. 4024/2011 και οι Διευθυντές Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων»
Φανερά λοιπόν de jure οι Σχολικοί Σύμβουλοι και οι Διευθυντές Εκπαίδευσης έχουν τον ίδιο βαθμό και κάθε ενέργεια υποβάθμισης θεωρούμε ότι εντάσσεται σε μια προσπάθεια απόκτησης προνομίων και “υποθήκης” για πρωτοκαθεδρία στην οργανοδιοικητική δομή της εκπαίδευσης.
Αξιότιμε κ. Βουλευτή
Σε σχέση με το αίτημα της απόδοσης ίδιων δικαιωμάτων σε όσους συνάδελφους ανέλαβαν Διευθυντές Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και μετά την 01.11.2011, η ΠΕΣΣ θεωρεί ότι είναι δίκαιο και πρέπει να ικανοποιηθεί άμεσα.
Ωστόσο, σε όσους προτάσσουν τη Διοίκηση εις βάρος της Παιδαγωγικής και Επιστημονικής διάστασης της Εκπαίδευσης, θέλουμε να τονίσουμε ότι πεμπτουσία της Εκπαίδευσης είναι η διδακτική και παιδαγωγική πράξη η οποία πραγματώνεται από τους Συνάδελφους Εκπαιδευτικούς στη ζώσα πραγματικότητα της τάξης. Σε αυτό το δύσκολο έργο τους οι Εκπαιδευτικοί έχουν ανάγκη την παιδαγωγική και επιστημονική τους υποστήριξη κι αυτό το έργο είναι αρμοδιότητα των Σχολικών Συμβούλων.
Για το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΠΑΡΑΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου