ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ
«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ
Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ
Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο: Δίωρες δράσεις σε όλα τα σχολεία από 4 -10 Μαρτίου
Με αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο, το υπουργείο Παιδείας, με σημερινή εγκύκλιο, καλεί όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας να αφιερώσουν χρόνο, από την Τρίτη 4 Μαρτίου έως και τη Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025, (δύο ή περισσότερες διδακτικε
Πανελλαδικές: Η νέα απόφαση για την εισαγωγή των αποφοίτων ΕΠΑΛ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Καθορίστηκαν οι διαδικασίες πρόσβασης των αποφοίτων Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) σε ποσοστά θέσεων του συνολικού αριθμού εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, στις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων, στη Σχολή Αστυφυλάκων, στη Σχολή
Πανελλαδικές 2025: Κατάταξη τμημάτων και Σχολών ΑΕΙ στους Τομείς και την Κοινή Ομάδα των ΕΠΑ.Λ
Καθορίστηκαν , με απόφαση του υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη, οι Σχολές, τα τμήματα και οι Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων, των οποίων τα γνωστικά αντικείμενα είναι αντίστοιχα ή συναφή με τους τομείς των ΕΠΑ.Λ.
Ο αριθμός εισακτέων στις Σχολές Αστυφυλάκων και Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας
Ο αριθμός των υποψηφίων που θα εισαχθούν στις Σχολές Αστυφυλάκων και Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας κατά το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, ύστερα από τη συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις του σχολικού έτους 2024-2025, καθορίζεται σε 1000 (από 1030 πέρσ
Ενημέρωση για τις επικείμενες μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία (Μουσικές Ειδικότητες)
Του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Θοδωρή Κατσωνόπουλου
Έρχεται στο προσοντολόγιο ειδικότητας Συμβούλων Σταδιοδρομίας/Επαγγελματικού Προσανατολισμού
"Θα εξεταστεί το αίτημα για τη σύσταση κλάδου και ειδικότητας Συμβούλων Σταδιοδρομίας/Επαγγελματικού Προσανατολισμού στις εκπαιδευτικές κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ, στο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου