Τι αλλάζει στις συνεργασίες σχολείων με τρίτους φορείς
Νέος οδηγός Κριτηρίων Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (ΕΠ) και Μαθητικών Δράσεων
«Η υλοποίηση των δράσεων και των προγραμμάτων, που πραγματοποιεί κάθε σχολική μονάδα, εγκρίνεται από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενό της με κοινοποίηση στον Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης».
Τα παραπάνω ορίζει η νέα τροποποιητική διάταξη (άρθρο 73, του νόμου 5128/30-07-2024,ΦΕΚ Α ́ 118), του υπουργείου Παιδείας .
Τι ίσχυε
Πριν την ψήφιση στη Βουλή της παραπάνω τροποποιητικής διάταξης προβλέπονταν τα εξής:
"Η υλοποίηση των δράσεων και των προγραμμάτων, που αφορούν σε μία σχολική μονάδα εγκρίνεται από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενό της και κοινοποιείται στον Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Στις περιπτώσεις, που οι δράσεις και τα προγράμματα υλοποιούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, απαιτείται η έγκριση του Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, αν τα προγράμματα αφορούν σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες που υπάγονται στην ίδια Διεύθυνση, του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, αν τα προγράμματα αφορούν σε σχολικές μονάδες που υπάγονται σε περισσότερες από μία Διευθύνσεις Εκπαίδευσης εντός της αυτής Περιφερειακής Διεύθυνσης, ή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), αν τα προγράμματα αφορούν σχολικές μονάδες που υπάγονται σε περισσότερες από μία Περιφερειακές Διευθύνσεις".
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τον νέο οδηγό Κριτηρίων Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (ΕΠ) και Μαθητικών Δράσεων , του ΙΕΠ
Τρία σημαντικά μοριοδοτούμενα προγράμματα από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕAΠ)
Μοριοδοτούμενο πρόγραμμα για τις Προκηρύξεις του ΑΣΕΠ και για διορισμούς εκπαιδευτικών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου