«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2024

 Ειδική Αγωγή: Μοριοδοτούμενο πρόγραμμα για τις Προκηρύξεις του ΑΣΕΠ και για διορισμούς εκπαιδευτικών

Επωφεληθείτε με έκπτωση 10%, κάνοντας την αίτηση μέσω της φόρμα του esos

Tο Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας, διοργανώνει εξ αποστάσεως Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης, με τίτλο «Ειδική αγωγή, εκπαίδευση και αποκατάσταση» διάρκειας 500 ωρών το οποίο θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως με την μέθοδο της σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης:

Διάρκεια: 500 ώρες (10 μήνες) 

Κόστος: 140Ευρώ

Εάν κάνετε την εγγραφή μέσω της φόρμας του esos θα λάβετε έκπτωση 10%.

ΑΙΤΗΣΕΙΣ μέσω της φόρμας του esos 

ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

Τα προγράμματα εξειδίκευσης στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ αναγνωρίζονται και μοριοδοτούνται σύμφωνα με τον Ν. 4415/2016 (ΦΕΚ 159Α/06.09.2016), με την υπουργική απόφαση 61048/Ε2/2017 (ΦΕΚ 1239 Β/10.04.2017), με τον Ν. 4473/2017 (ΦΕΚ 78Α/ 30.5.2017), με την υπουργική απόφαση 48190/Ε1/2019 (ΦΕΚ 1088 Β/02.04.2019) και με την προκήρυξη του ΑΣΕΠ υπ’ αρίθμ. 3ΕΑ/2019.2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ)10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕΈνταξη στους επικουρικούς πίνακες (Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019, άρθρο 58).

Υλοποίηση: Eξ αποστάσεως σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση Πιστοποιητικό: Χορηγείται από το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Επιστημονικά Υπεύθυνος: Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, Καθηγητής - Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους και ειδικούς διαφόρων επιστημονικών πεδίων που εργάζονται ή πρόκειται να εργαστούν σε γενικά σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε ειδικά σχολεία και σε ιδρύματα/κέντρα αποκατάστασης ατόμων ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

1. Οπτική Αναπηρία: όροι, ορισμοί και χαρακτηριστικά

2. Γραφή και ανάγνωση της Braille

3. Κοινωνικές δεξιότητες ατόμων με πρόβλημα όρασης

4. Αποτελεσματική διδασκαλία μαθητών με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες: Θεωρίες, προγράμματα, μέθοδοι, τεχνικές

5. Διδασκαλία μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στην Ανάγνωση και στη Γραφή

6. Διδασκαλία μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά και μαθητών με Μη-λεκτικές Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

7. Αποτελεσματική διδασκαλία χαρισματικών και ταλαντούχων μαθητών

8. Νοητικές και αναπτυξιακές αναπηρίες: όροι, ορισμοί και χαρακτηριστικά

9. Εκπαίδευση παιδιών και νέων εφήβων με νοητικές και αναπτυξιακές αναπηρίες

10. Βαριές ή/και πολλαπλές αναπηρίες: όροι, ορισμοί και χαρακτηριστικά

11. Εκπαίδευση παιδιών και νέων εφήβων με βαριές ή/και πολλαπλές αναπηρίες

12. Εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία με τη χρήση υποστηρικτικής τεχνολογίας

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ

Ο κάθε εκπαιδευόμενος μπορεί να επιλέξει ως μέθοδο αξιολόγησης όποια από τις δύο παρακάτω επιθυμεί.

Γραπτή εξ αποστάσεως εξέταση κατά την οποία θα κληθεί να απαντήσει σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, που θα καλύπτουν όλη την ύλη του προγράμματος. Η εξέταση θεωρείται επιτυχημένη, όταν έχει απαντηθεί σωστά το 50% τουλάχιστον των ερωτήσεων.

Εκπόνηση μιας (1) βιβλιογραφικής εργασίας σε θέματα που θα δοθούν από τους διδάσκοντες στο πρόγραμμα.

ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Το πρόγραμμα θα έχει διάρκεια 500 ώρες οι οποίες κατανέμονται ως εξής: ·16ώρες εξ αποστάσεως διδασκαλίας με τη μέθοδο της σύγχρονης
τηλεκπαίδευσης.

·484 ώρες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, η οποία μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει την υλοποίηση 1 βιβλιογραφικής εργασίας, που θα ολοκληρωθεί σε συνεργασία με τους διδάσκοντες.

Οι εκπαιδευόμενοι μέσω της πλατφόρμας θα έχουν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό των μαθημάτων ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για την απευθείας επικοινωνία με τον καθηγητή μέσω κατάλληλων εργαλείων συνεργατικότητας (χώρος ελεύθερης συζήτησης - forum, ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων - chat).

Πέραν της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης που διαθέτει το πανεπιστήμιο και έχει ήδη χρησιμοποιηθεί χωρίς προβλήματα, δεν απαιτείται επιπρόσθετος εξοπλισμός. Επίσης, δεν απαιτείται η χρήση αιθουσών.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Καθηγητής, Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος Καθηγητής, Ιωάννης Αγαλιώτης
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Λευκοθέα Καρτασίδου Επίκουρη Καθηγήτρια, Ελένη Κουστριάβα

Το μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η αποδεδειγμένη και αναγνωρίσιμη διεθνώς ποιότητα του διδακτικού προσωπικού του. 

Το διδακτικό προσωπικό διαθέτει:

  • ΦΕΚ διορισμού στο πανεπιστήμιο, απόλυτα συναφές με την Ειδική Αγωγή
  • Υψηλή εξειδίκευση στα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής, Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης
  • Πλούσιο ερευνητικό και διδακτικό έργο, απόλυτα συναφές με την Ειδική Αγωγή
  • Πλούσια διδακτική εμπειρία σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

Όλα τα μέλη του διδακτικού προσωπικού (συμπεριλαμβανομένων των συγγραφέων του εκπαιδευτικού υλικού των ενοτήτων) είναι καθηγητές Πανεπιστημίου και συγκεκριμένα διδάσκουν ως μόνιμο προσωπικό στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, στην κατεύθυνσή της Ειδικής Αγωγής. Το συγκεκριμένο τμήμα είναι το ένα από τα δύο τμήματα στην Ελλάδα που οι απόφοιτοί του εργάζονται στην Ειδική Αγωγή.

Επιπλέον, όλα τα μέλη του διδακτικού προσωπικού, διδάσκουν στα υψηλού κύρους μεταπτυχιακά προγράμματα του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου