Εκπαιδευτικοί: Το υπουργείο οδηγεί 8 τμήματα του ΕΠΑΛ Πειραιά σε κλείσιμο
Τα τμήματα αυτά, μέχρι τις (20/9), τελευταία ημέρα των εκπρόθεσμων εγγραφών, δεν είχαν πάρει έγκριση λειτουργίας, αφού βαφτίστηκαν “ολιγομελή”, δηλαδή δεν συγκέντρωναν τον απαιτούμενο αριθμό μαθητών (10) που έχει θέσει...
Καθηγητές: Είμαστε υπέρ της αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου
Η συγκεκριμένη αυτοαξιολόγηση, εφόσον υλοποιηθεί, δεν παράγει κάποιο δυσμενές αποτέλεσμα για τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες, αναφέρει η ΔΑΚΕ Καθηγητών. Η ανακοίνωση Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε διαχρονικά είχε τοποθετηθεί...
ΑEI: Εγγραφές φοιτητών της κατηγορίας Αλλοδαπών–Αλλογενών
Οι εγγραφές των επιτυχόντων στα Τμήματα και τις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών – Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών...
Σχολεία: Δυο σχολικά τμήματα σε αναστολή λόγω πολλών κρουσμάτων
Σχολεία: Πού είναι τα δυο πρώτα σχολικά τμήματα που βάζουν προσωρινό «λουκέτο» λόγω κρουσμάτων. Έκλεισαν δύο τμήματα του 10ου δημοτικού Σχολείου Νεάπολης – Συκεών στη Θεσσαλονίκη, τα οποία αποτελούν τα...
Εκπαιδευτικοί: Συνάδελφοι έκαναν το «έγκλημα», να εφαρμόσουν πιστά το νόμο
Οι άψογοι στο χαρακτήρα και στο εκπαιδευτικό τους λειτούργημα συνάδελφοι, στους οποίους, η παράταξή μας, εκφράζει την πλήρη και ολόθερμη συμπαράστασή της, έκαναν το «έγκλημα», να εφαρμόσουν πιστά το νόμο...
Σχολεία – εκπαιδευτικοί: Μέτρα για τις ευπαθείς ομάδες
Σχολεία: Η κυβέρνηση ενώ έχει ανακοινώσει τις κατηγορίες για τους ευπαθείς μαθητές που εξαιρούνται, δεν απαντάει με ποιο τρόπο οι μαθητές αυτοί καλύπτονται παιδαγωγικά αυτή τη στιγμή! Την πρώτη εβδομάδα...
Κορονοϊός – Σχολεία: Στη Θεσσαλονίκη το πρώτο τμήμα σε αναστολή
Σχολεία: Σε αναστολή μπήκε τμήμα δημοτικού σχολείου στη Θεσσαλονίκη λόγω κρουσμάτων. Το τμήμα είναι το πρώτο για τη φετινή σχολική χρονιά. Όπως φαίνεται στη σχετική σελίδα του υπουργείου Παιδείας, το τμήμα...
Σχολεία – Θεοδωρικάκος: Τέλος στις προσαγωγές εκπαιδευτικών που μηνύονται από αρνητές
Σχολεία: Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Τάκης Θεοδωρικάκος ζήτησε να μην προσάγονται στα Αστυνομικά Τμήματα εκπαιδευτικοί που τηρούν τα μέτρα. Παρέμβαση του Αρείου Πάγου Μετά την μήνυση, η διαδικασία που...
Αναπληρωτές: Τι προβλέπεται για την μετατροπή ωραρίου από μειωμένο σε πλήρες
Αναπληρωτές: Σε περίπτωση κατά την οποία ο εκπαιδευτικός προσληφθεί ως αναπληρωτής με πλήρες ωράριο το σύνολο των αιτήσεών του για πρόσληψη ως αναπληρωτής και ωρομίσθιος απενεργοποιούνται. Τι αναφέρει η εγκύκλιος...
Κρούσματα στα σχολεία: Τι ισχύει με τις στενές επαφές των μαθητών
ΝΕΑ εγκύκλιο εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας αναφορικά με τα κρούσματα στα σχολεία. Η εγκύκλιος υπενθυμίζει ότι οι στενές επαφές των κρουσμάτων στα σχολεία πρέπει να υποβάλλονται σε rapid test. Διαβάστε...
Για ποιούς μαθητές θα χτυπάει νωρίτερα το κουδούνι για σχόλασμα
Σχολεία: Αλλάζει η ώρα αναχώρησης για τους μαθητές του νηπιαγωγείου – Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το ΦΕΚ, αλλάζει η ώρα αναχώρησης από το σχολείο που ήταν 13.10. Δείτε το ΦΕΚ: Κατάργηση...
Αρνητής πατέρας στη Θέρμη: «Μηνύσεις ύψους 2.700.000 ευρώ στη διευθύντρια»
Ο αρνητής πατέρας πήγε ξανά στο 2ο Δημοτικό στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, μία ημέρα μετά τον καυγά με τη διευθύντρια του σχολείου. Σήμερα Τετάρτη , έφτασε στο 2ο Δημοτικό χωρίς το...
Κεραμέως – πυρκαγιές: Τι θα γίνει με τα σχολεία στην Εύβοια
Συνάντηση είχε το υπουργείο παιδείας με τον κ . Σταύρο Μπένο, Επικεφαλή της Ειδικής Επιτροπής για την Ανασυγκρότηση της Βόρειας Εύβοιας. Η ανακοίνωση του υπουργείου Η ενημέρωση για το έργο...
Βάρκιζα: Ελάχιστα παιδιά στο σχολικό – Τι λένε γονείς
Στο σχολικό λεωφορείο είχαν επιβιβαστεί ελάχιστα παιδιά ενώ άλλος οδηγός φρόντισε για τη μεταφορά τους στο σχολείο. Μετά το άσχημο περιστατικό με την 2χρονη Αννούλα που παρέμεινε για τουλάχιστον τέσσερις ώρες ξεχασμένη...
Χανιά: Μαθητής τραυματίστηκε σοβαρά σε υπό κατάληψη σχολείο
Αναστάτωση επικράτησε λίγο μετά τις 9:30 το πρωί στο 2ο ΕΠ.ΑΛ. Χανίων στο κέντρο της πόλης το οποίο τελεί υπό κατάληψη. Όπως αναφέρει το flashnews, στο σχολείο, που τελεί υπό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου