«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Δευτέρα 31 Μαΐου 2021

 

ΑΠΟΨΕΙΣ

Το αφήγημα της νέας ατομικής ευθύνης
Το αφήγημα της νέας ατομικής ευθύνης
Ο αριθμός των τμημάτων που κλείνουν σε σχολεία αυξάνει και αυτό είναι ανησυχητικό και είναι η πραγματική αιτία του βεβιασμένου κλεισίματος της Γ΄...
Το αφήγημα της νέας ατομικής ευθύνης
Αξιολόγηση με «μπόνους» στους εκπαιδευτικούς… και άλλα νανουρίσματα!
Αξιολόγηση με «μπόνους» στους εκπαιδευτικούς… και άλλα νανουρίσματα!
«Στάσου… μπόνους»! - Δεν είναι τυχαίο ότι ο λόγος της υπουργού Παιδείας για την εκπαίδευση διαπνέεται από έντονο οικονομίστικο ήθος και επιχειρησιακή...
Αξιολόγηση με «μπόνους» στους εκπαιδευτικούς… και άλλα νανουρίσματα!
Έκκληση για διάλογο στην εκπαίδευση!
Οι επιπτώσεις της «θεσμικής υποεκπαίδευσης», της υπολειτουργίας της συνολικής μορφωτικής προσπάθειας, των κλειστών σχολείων και της εξ αποστάσεως...
Έκκληση για διάλογο στην εκπαίδευση!
Πανελλήνιες 2021: Τα περσινά θέματα και οι λύσεις τους
Πανελλήνιες 2021: Μια δοκιμασμένη-πρακτική «συνταγή επιτυχίας»
Υπάρχει μια συνταγή επιτυχίας, ένας συνδυασμός ψυχολογικής στρατηγικής και τεχνικών, που θα μπορούσαμε να δώσουμε στα παιδιά μας, ώστε να τα...
Πανελλήνιες 2021: Μια δοκιμασμένη-πρακτική «συνταγή επιτυχίας»
Κεραμέως_Βουλή
Τινάζει τις Πανελλαδικές στον αέρα το ΥΠΑΙΘ με την αξιολόγηση – πασαρέλα των εκπαιδευτικών;
Η υπουργός Παιδείας επέλεξε τη μέθοδο των διαρροών για να γνωστοποιήσει τις προθέσεις της και να λάβει ανάδραση από τις αντιδράσεις
Τινάζει τις Πανελλαδικές στον αέρα το ΥΠΑΙΘ με την αξιολόγηση – πασαρέλα των εκπαιδευτικών;
Περιμένοντας το «νέο» πολλαπλό βιβλίο
Υπό τις παρούσες συνθήκες, η υιοθέτηση του πολλαπλού βιβλίου στη χώρα μας δεν φαίνεται να αποτελεί καινοτομία σημαντικής προτεραιότητας, γιατί, όπως...
Περιμένοντας το «νέο» πολλαπλό βιβλίο
Πώς η «δι-γλωσσία» καταργεί τη διδασκαλία της β’ ξένης γλώσσας
«Ενώ η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών γλωσσών ασκεί επαρκώς και με συνέπεια τα διδακτικά τους καθήκοντα, το δημόσιο σχολείο αδυνατεί να ανταποκριθεί...
Πώς η «δι-γλωσσία» καταργεί τη διδασκαλία της β’ ξένης γλώσσας
Αξιολογώντας την Κεραμέως
Για το κατ’ ανάθεση από τον λαό δημόσιο καθήκον τους η Κεραμέως και η παρέα της είναι χαμηλά στην κλίμακα της αξιολογήσεώς μας.
Αξιολογώντας την Κεραμέως
sxoleio mathitria foto
Η διπλή «φύση» των μαθητών των λαϊκών στρωμάτων και ο ρόλος των εκπαιδευτικών
Αν κρατήσουμε τη διπλή πλευρά που φαίνεται ότι αποτελεί μια αντίφαση δε θα θεωρήσουμε τα παιδιά αυτά ούτε ελαττωματικούς απόκληρους αλλά ούτε και...
Η διπλή «φύση» των μαθητών των λαϊκών στρωμάτων και ο ρόλος των εκπαιδευτικών
Το Colpo Grosso με την Ε.Β.Ε.
Ο αριθμός των εισακτέων για το επόμενο ακαδημαϊκό έτος καθορίστηκε  πρόσφατα από το ΥΠΑΙΘ και είναι κατά τι μικρότερος από τον προηγούμενο
Το Colpo Grosso με την Ε.Β.Ε.
Πανελλήνιες 2021: Επαναληπτικές εξετάσεις μόνο στο μάθημα που χάθηκε
Την ανάγκη να επανέλθει η διεξαγωγή των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων τον Ιούλιο και μόνο στο μάθημα που χάθηκε τονίζει ο εκπαιδευτικός...
Πανελλήνιες 2021: Επαναληπτικές μόνο στο μάθημα που χάθηκε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου