ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- Ποιοι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται σε θέσεις ΕΔΙΠ και ΕΕΠ
- Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων για τις θέσεις Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, Υπευθύνων Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού και Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.)
- Αργία για τα σχολεία η ημέρα των Τριών Ιεραρχών
- Το νέο ΚΥΣΠΕ
- Η επιστολή των κληρικών Κρήτης και η απάντηση του Κ. Γαβρόγλου
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- Ποιοι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται σε θέσεις ΕΔΙΠ και ΕΕΠ
- Οι αμοιβές των Επιμορφωτών και Εποπτών στο Προπαρασκευαστικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης
- Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων για τις θέσεις Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, Υπευθύνων Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού και Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.)
- Αργία για τα σχολεία η ημέρα των Τριών Ιεραρχών
- Το νέο ΚΥΣΔΕ
ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- Ερώτηση στη Βουλή για τα πτυχία και τα επ. δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ
- "Πικραμένοι" οι Πρυτάνεις Παν/μίου και ΤΕΙ Πελοποννήσου από τη σύσκεψη με τον Κ. Γαβρόγλου
- Ποιοι εκπαιδευτικοί μετατάσσονται σε θέσεις ΕΔΙΠ και ΕΕΠ
- Σήμερα “κλειδώνει” το Σχέδιο του νέου Πανεπιστημίου Πελοποννήσου εκτός και αν υπάρξουν διαφωνίες
- Οι αποφάσεις της πρώτης Γ.Σ. του Συλλόγου μελών ΔΕΠ του Παν. Δυτ. Αττικής
- Πόρισμα για την πλήρη πανεπιστημιοποίηση του ΤΕΙ Κρήτης αποφάσισε να συγγράψει η Επιτροπή “Γαβρόγλου”
- “Καβγάδες” πριν τον “αρραβώνα” ανάμεσα στους Συλ. Υπαλλήλων του Παν. Πατρών και ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
- Τι ισχύει για τους εκπαιδευτικούς κατόχους integrated masters
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ/ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- Οι αμοιβές των Επιμορφωτών και Εποπτών στο Προπαρασκευαστικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης
- ERASMUS+ Cooperation for innovation and the exchange of good practices Strategic Partnerships for School Education
- ERASMUS+ Cooperation for innovation and the exchange of good practices Strategic Partnerships for School Education
- Έναρξη εκπαίδευσης επιμορφωτών Β επιπέδου ΤΠΕ σε 9 Πανεπιστήμια
- Το πρόγραμμα επιμόρφωσης των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου