ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
esos.gr
- Το μετέωρο βήμα της Ερευνας και της Καινοτομίας προς την εφαρμογή...
- Ομάδα Εργασίας για την επιμορφωτική δράση "RELANG"
- Διαφωνεί η ΑΣΓΜΕ με την μετάθεση των ενδοσχολικών εξετάσεων στη Γ...
- Παν. Λευκωσίας: Τελευταία εβδομάδα υποβολής αιτήσεων για Μεταπτυχ...
- ΟΛΤΕΕ : Χαρακτηρισμός μαθητή/τριας ως μη παρακολουθών/ούσα
- Δεν συζητήθηκε επίκαιρη ερώτηση λόγω κωλύματος του υπ. Παιδείας
- Αυξάνεται η διεθνής απήχηση των ελληνικών επιστημονικών δημοσιεύσ...
- Πανεπιστήμιο Αιγαίου: προσπάθεια, συλλογική δράση, επιτυχία, χαμό...
- Επικαιροποίηση στοιχείων μητρώου εκπαιδευτικού
- Το νομοσχέδιο με τη διάταξη για τη διπλή εξεταστική των φοιτητών
- Προκήρυξη θέσης μέλους του Συμβουλίου της Α.ΔΙ.Π.
- Με το βραβείο Waldenström τιμήθηκε ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ, καθηγητής...
- ΠΕΚ: Προτάσεις για την επαγγελματική εκπαίδευση
- Άραγε ο σκοπός της πολιτικής ηγεσίας είναι η κατάργηση του ΚΥΣΕΕΠ...
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ στο Λύκειο: Πώς μπορείς να ευτελίσεις μια ε...
- Οδηγίες για τον εορτασμό της θρησκευτικής εορτής των Τριών Ιεραρχ...
- Ενημερωτικό μετατάξεων εκπαιδευτικών σε διοικητική θέση
- Το υπ. Παιδείας βάζει 30 ευρώ παράβολο για ισοτιμίες τίτλων σπουδ...
- ΓΛΚ: Αναγνώριση Μεταπτυχιακών Τίτλων Σπουδών
- Το έγγραφο του υπ. Παιδείας στους Πρυτάνεις και προέδρους ΤΕΙ για...
- Η καταγγελία και η απάντηση του προέδρου του ΕΑΠ περί "βασαν...
- Αιχμές Μ. Χαρακόπουλου για τη τομεάρχη παιδείας της ΝΔ Ν. Κεραμ...
- Έκθεση “καταπέλτης” για τις 3.559 μετατάξεις εκπαιδευτικών στην Π...
- Την Τετάρτη αρχίζει στη Βουλή η συζήτηση για Λύκειο και Πανελλαδι...
- Παράταση μίας (1) εβδομάδας για την επικαιροποίηση των στοιχείων,...
- Έγκριση πραγματοποίησης επιμορφωτικού προγράμματος του Ιωάννη Κ...
- ΝΔ: Ο υφ. Παιδείας παραποίησε την αλήθεια για την Ειδική Αγωγή
- Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης ερευνητικών έργων στη...
- Η ανακοίνωση της Συνόδου Προέδρων Τ.Ε.Ι.
- Εθνική Βιβλιοθήκη: Πλαίσιο λειτουργίας εν όψει μετεγκατάστασης στ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου