ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
esos.gr
-
Το μετέωρο βήμα της Ερευνας και της Καινοτομίας προς την εφαρμογή...
-
Ομάδα Εργασίας για την επιμορφωτική δράση "RELANG"
-
Διαφωνεί η ΑΣΓΜΕ με την μετάθεση των ενδοσχολικών εξετάσεων στη Γ...
-
Παν. Λευκωσίας: Τελευταία εβδομάδα υποβολής αιτήσεων για Μεταπτυχ...
-
ΟΛΤΕΕ : Χαρακτηρισμός μαθητή/τριας ως μη παρακολουθών/ούσα
-
Δεν συζητήθηκε επίκαιρη ερώτηση λόγω κωλύματος του υπ. Παιδείας
-
Αυξάνεται η διεθνής απήχηση των ελληνικών επιστημονικών δημοσιεύσ...
-
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: προσπάθεια, συλλογική δράση, επιτυχία, χαμό...
-
Επικαιροποίηση στοιχείων μητρώου εκπαιδευτικού
-
Το νομοσχέδιο με τη διάταξη για τη διπλή εξεταστική των φοιτητών
-
Προκήρυξη θέσης μέλους του Συμβουλίου της Α.ΔΙ.Π.
-
Με το βραβείο Waldenström τιμήθηκε ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ, καθηγητής...
-
ΠΕΚ: Προτάσεις για την επαγγελματική εκπαίδευση
-
Άραγε ο σκοπός της πολιτικής ηγεσίας είναι η κατάργηση του ΚΥΣΕΕΠ...
-
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ στο Λύκειο: Πώς μπορείς να ευτελίσεις μια ε...
-
Οδηγίες για τον εορτασμό της θρησκευτικής εορτής των Τριών Ιεραρχ...
-
Ενημερωτικό μετατάξεων εκπαιδευτικών σε διοικητική θέση
-
Το υπ. Παιδείας βάζει 30 ευρώ παράβολο για ισοτιμίες τίτλων σπουδ...
-
ΓΛΚ: Αναγνώριση Μεταπτυχιακών Τίτλων Σπουδών
-
Το έγγραφο του υπ. Παιδείας στους Πρυτάνεις και προέδρους ΤΕΙ για...
-
Η καταγγελία και η απάντηση του προέδρου του ΕΑΠ περί "βασαν...
-
Αιχμές Μ. Χαρακόπουλου για τη τομεάρχη παιδείας της ΝΔ Ν. Κεραμ...
-
Έκθεση “καταπέλτης” για τις 3.559 μετατάξεις εκπαιδευτικών στην Π...
-
Την Τετάρτη αρχίζει στη Βουλή η συζήτηση για Λύκειο και Πανελλαδι...
-
Παράταση μίας (1) εβδομάδας για την επικαιροποίηση των στοιχείων,...
-
Έγκριση πραγματοποίησης επιμορφωτικού προγράμματος του Ιωάννη Κ...
-
ΝΔ: Ο υφ. Παιδείας παραποίησε την αλήθεια για την Ειδική Αγωγή
-
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης ερευνητικών έργων στη...
-
Η ανακοίνωση της Συνόδου Προέδρων Τ.Ε.Ι.
-
Εθνική Βιβλιοθήκη: Πλαίσιο λειτουργίας εν όψει μετεγκατάστασης στ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου