ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Το 80% των εκπαιδευτικών θεωρούν επιβαρυμένο το ωρολόγιο πρόγραμμα στο Γυμνάσιο
Αν συνυπολογιστεί και η επιβάρυνση που προκύπτει από τις
εξωσχολικές δραστηριότητες κάθε είδους, γίνονται αντιληπτοί οι σοβαροί
κίνδυνοι για την ομαλή ψυχοσυναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των
νέων.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Το επιβαρυμένο
πρόγραμμα των μαθητών στο Γυμνάσιο τεκμηριώνεται από το πλήθος
αναφορών (εκπαιδευτικών, συνδικαλιστικών οργάνων, τομέων παιδείας
πολιτικών κομμάτων κ.α.), τονίζει ο υπουργός Παιδείας Ν. Φίλης, σε γραπτή απάντηση προς τη Βουλή, ενώ επικαλούμενος τα πορίσματα του 8ου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της ΟΛΜΕ, τα οποία προέκυψαν από έρευνα του ΚΕΜΕΤΕ, τονίζει:
“Στην ερώτηση σε ποιο βαθμό θεωρείτε ότι είναι επιβαρυμένο το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθητών στη βαθμίδα όπου διδάσκεται, οι εκπαιδευτικοί του δείγματος απάντησαν σε συντριπτικό ποσοστό (άνω του 80%) ότι το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθητών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι επιβαρυμένο.
Αν συνυπολογιστεί, σημειώνει ο υπ. Παιδείας, και η επιβάρυνση που προκύπτει από τις εξωσχολικές δραστηριότητες κάθε είδους, γίνονται αντιληπτοί οι σοβαροί κίνδυνοι για την ομαλή ψυχοσυναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των νέων.
Παράλληλα, υπογραμμίζει ο Ν. Φίλης, από τη διεθνή εμπειρία προκύπτει ότι χώρες με ομολογουμένως θετικές επιδόσεις σε διαγωνισμούς διεθνών οργανισμών (ΟΟΣΑ/pisa), όπως είναι η Φινλανδία, αφιερώνουν συνολικά πολύ λίγες ώρες ετησίως στο διδακτικό πρόγραμμα του Γυμνασίου
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ
“Στην ερώτηση σε ποιο βαθμό θεωρείτε ότι είναι επιβαρυμένο το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθητών στη βαθμίδα όπου διδάσκεται, οι εκπαιδευτικοί του δείγματος απάντησαν σε συντριπτικό ποσοστό (άνω του 80%) ότι το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθητών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι επιβαρυμένο.
Αν συνυπολογιστεί, σημειώνει ο υπ. Παιδείας, και η επιβάρυνση που προκύπτει από τις εξωσχολικές δραστηριότητες κάθε είδους, γίνονται αντιληπτοί οι σοβαροί κίνδυνοι για την ομαλή ψυχοσυναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των νέων.
Παράλληλα, υπογραμμίζει ο Ν. Φίλης, από τη διεθνή εμπειρία προκύπτει ότι χώρες με ομολογουμένως θετικές επιδόσεις σε διαγωνισμούς διεθνών οργανισμών (ΟΟΣΑ/pisa), όπως είναι η Φινλανδία, αφιερώνουν συνολικά πολύ λίγες ώρες ετησίως στο διδακτικό πρόγραμμα του Γυμνασίου
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου