ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- Αναρτήθηκαν τα μόρια προϋπηρεσίας των αναπληρωτών για το 2015-2016
- Υπολογισμός Λειτουργικών Κενών Σχολικών Μονάδων Α/θμιας Εκπαίδευσης για τις αποσπάσεις από Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε Π.Υ.Σ.Π.Ε
- LIVE ΒΟΥΛΗ: Σήμερα η συζήτηση των τροπολογιών του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
- Σήμερα η τελευταία μέρα των αιτήσεων αναπληρωτών για την Ειδική Εκπαίδευση
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- Στην Τουρκία 1.577 κοσμήτορες κλήθηκαν να παραιτηθούν
- Ψηφίστηκαν οι δύο τροπολογίες του υπουργείου Παιδείας
- Ζητούν διευκρινήσεις επί του νομικού πλαισίου προκηρύξεων νέων θέσεων Ερευνητών
- Κατανομή θέσεων για την πρόσληψη Καθηγητών στις Ιατρικές Σχολές και στα Τμήματα Ιατρικής των Πανεπιστημίων της χώρας
- Τι συμβούλεψε ο υφ. Παιδείας στο γιο του όταν του είπε θα γίνω μάγειρας
- Συμβούλια Πανεπιστημίων : Θλίψη τους για την κατάληψη του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου
- LIVE ΒΟΥΛΗ: Σήμερα η συζήτηση των τροπολογιών του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
- Η εγκύκλιος για την εφαρμογή των νέων διατάξεων για τα ΑΕΙ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ/ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
- Παράταση της προθεσμίας για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για φοίτηση στα 4 νέα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών του ΕΑΠ
- Μεταπτυχιακό στη Δημιουργική Γραφή
- ΔΟΑΤΑΠ: Ενημέρωση για όσους ζήτησαν αναγνώριση Μεταπτυχιακού στις Επιστήμες της Αγωγής
- ΑΠΟΦΑΣΗ: Η νέα διαδικασία εξέτασης συνάφειας των μεταπτυχιακών-διδακτορικών τίτλων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) και στη Σχολική Ψυχολογία
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Νέους Πτυχιούχους (ΜΒΑ)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
- Επιμόρφωση για 35.000 εκπαιδευτικούς
- Η πρόταση για την Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και στελεχών της εκπαίδευσης
- Έκδοση Βεβαιώσεων Πιστοποίησης Α’ και Β’ Επιπέδου στις ΤΠΕ Αναμένεται να αποσταλούν στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
- Συμμετοχή στα σεμινάρια βραχείας εκπαίδευσης στο πλαίσιο του προγράμματος «Τριπτόλεμος»
- Υποχρεωτική επιμόρφωση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που δεν έχουν καμία επιμόρφωση στην ΕΑΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου