Εκπαιδευτικός, συγγραφέας, κριτικός
Με αφορμή την επίπονη, μετά από τόσα χρόνια, προσπάθεια να... βοηθήσω όσο γίνεται περισσότερο τους υποψήφιους ,ευθαρσώς δηλώνω ότι δεν είμαι βεβαία για το αποτέλεσμα !
Σαλπίζω προσκλητήριο καλώντας τους κυρίους υπουργούς της παιδείας και όλους τους συναρμόδιους, να φροντίσουν ώστε να εκλείψει το μαρτύριο ,κάτι σαν «καυδιανά δίκρανα», των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων ,με τον τρόπο τουλάχιστον που διενεργούνται μέχρι σήμερα!
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ταλαιπωρία για τις οικογένειες-εν καιρώ κρίσης, από το να προσπαθούν ,επί ματαίω ,να καλύψουν τις εξεταστικές ανάγκες των παιδιών τους με ποικίλα φροντιστήρια ,στερούμενοι ακόμη και τον επιούσιον!
Γιατί ,τι να πρωτοδιαβάσει ο υποψήφιος της θεωρητικής πχ κατεύθυνσης ως παράλληλο κείμενο στη λογοτεχνία ή ως πηγή στην ιστορία!
Ένα δίωρο την εβδομάδα δεν είναι αρκετό για την έρευνα που ουσιαστικά απαιτείται προκειμένου να προετοιμαστεί επί τα βελτίω .
Απορώ, οι γενικόλογες θέσεις που αφορούν στις πηγές ,πού περιορίζονται, έως πού φτάνουν όταν περιλαμβάνουν κείμενα, χάρτες, εικόνες πάσης φύσεως κλπ!
Η διδακτική της αξιοποίησης των πηγών στο μάθημα της ιστορίας είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο, ενδιαφέρον ,αλλά δεν μπορεί να καλυφθεί επαρκώς ,απλά «καλύπτεται»ως πρόβλημα!
Η αοριστία δεν είναι κατάσταση που σερβίρεται σε εφήβους έναντι αδράς αμοιβής!
Μπορεί τα ίδια ή περίπου τα ίδια να τα είπα και πριν δέκα χρόνια! Έπεα πτερόεντα!
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου