Δεν υπήρξε επίσημος αλγόριθμος ή οδηγία/εγκύκλιος για τον τρόπο
κατανομής (με μόρια, χωρίς μόρια, προηγείται η δήλωση για θέση στην ίδια
δευτεροβάθμιας που υπηρετεί ο εκπαιδευτικός ή όχι κτλ).
Δεν ανακοινώθηκαν α) τα μόρια των μεταταχθέντων, β) το ΠΥΣΔΕ προέλευσης
Είναι πρωτοφανές οι υποψήφιοι να δηλώνουν τα μόριά τους με
υπεύθυνη δήλωση και να μην γίνεται κανένας έλεγχος, από την υπηρεσία,
των στοιχείων που δηλώθηκαν.
Καταργήθηκαν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ) και το έργο
ανατέθηκε σε Διευθυντές Εκπαίδευσης, Περιφερειακούς Διευθυντές και τον
Υπουργό Παιδείας (απ” το γραφείο του οποίου έγιναν οι μετατάξεις).
Ανακοινώθηκε, με ανυπόγραφο Δελτίο Τύπου του Υπουργείου, ότι οι
θέσεις είναι οργανικές χωρίς οι ίδιοι οι διευθυντές της Α/θμιας να
γνωρίζουν για ποιες θέσεις πρόκειται!
Ανακοινώθηκε ότι οι θέσεις αυτές είναι οργανικές χωρίς, ωστόσο, αυτές να έχουν ακόμη συσταθεί και χωρίς να έχουν δοθεί ως κενά για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του 2013.
Ανακοινώθηκε ότι οι θέσεις αυτές είναι οργανικές χωρίς, ωστόσο, αυτές να έχουν ακόμη συσταθεί και χωρίς να έχουν δοθεί ως κενά για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του 2013.
Ολόκληρος νομός (Ρεθύμνου) έλειπε απ” τους πίνακες όλων των ειδικοτήτων.
Ο πίνακας με τους πλεονάζοντες είναι τελείως αυθαίρετος.
Συγκεκριμένα ΠΥΣΔΕ όλως τυχαίως δεν ανακοίνωσαν ούτε ένα (1) κενό και
ταυτόχρονα ούτε ένα (1) πλεόνασμα για κάποιες ειδικότητες (πχ: Πειραιάς,
ΠΕ06).
Στην ηλεκτρονική αίτηση ήταν ανοιχτές για να δηλωθούν όλες οι περιοχές της Ελλάδας, μολονότι δεν συμπεριλαμβάνονταν στο ΦΕΚ.
· Στο ΦΕΚ των μετατάξεων υπάρχουν απαράδεκτες μεθοδεύσεις
π.χ.: α. θέσεις εκπαιδευτικών σε ανύπαρκτα ΔΙΕΚ, όπως Θήβας,
Μεσολογγίου, Λιβαδειάς αλλά και άλλα όπως του Καρπενησίου τα οποία δε
λειτουργούσαν αν και έχουν ιδρυθεί. Πού άραγε παρουσιάστηκαν για ανάληψη
υπηρεσίας οι εκπαιδευτικοί αυτοί; β. αναντιστοιχία κλάδων και
εργασιακής θέσης: θέσεις π.χ. θεολόγων σε δομές κατάρτισης όπως είναι τα
ΙΕΚ(!!)
· Τα τελευταία χρόνια γίνονταν ελάχιστες μεταθέσεις (φέτος
καμία) επειδή ΔΕΝ υπήρχαν οργανικές. Και ξαφνικά έγιναν οργανικές για
τις υποχρεωτικές μετατάξεις ενώ οι συνάδελφοι καθηγητές της πρωτοβάθμιας
παραμένουν σε νησιά και ακριτικές περιοχές.
Ερωτάται ο αρμόδιος υπουργός:
1. Προτίθεται να ανακοινώσει τα μόρια που συγκέντρωσε ο κάθε
εκπαιδευτικός αναλυτικά και όλα τα απαραίτητα στοιχεία που να
αποδεικνύουν τη διαφάνεια των μετατάξεων;
2. Προτίθεται να γνωστοποιήσει την διαδικασία (αλγόριθμο) που
ακολουθήθηκε για τις μετατάξεις των 3.495 εκπαιδευτικών της Β/θμιας στην
Α/θμια εκπαίδευση;
3. Όσοι δεν έχουν μεταταχθεί στις επιλογές τους, τι τύχη τους
περιμένει; Παραμένουν στο ΠΥΣΔΕ ή μετακινούνται υποχρεωτικά σε ότι
απομείνει; Μόνο όσοι κάνουν αίτηση θα μετακινηθούν υποχρεωτικά ή και οι
υπόλοιποι της ειδικότητας; Με ποια κριτήρια και με ποια σειρά θα
τοποθετηθούν και πού πανελλαδικά στα εναπομείναντα κενά;
4. Ποιος είναι ο «πλεονάζων»; Είναι ένας καινοφανής όρος στην
εκπαιδευτική νομοθεσία. Μέχρι τώρα ξέραμε τους υπεράριθμους που
εντάσσονταν σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο. Ποιος είναι λοιπόν ο
«πλεονάζων»; α. αυτοί που είναι στη διάθεση; β. αυτοί που είναι στη
διάθεση κι έχουν τα λιγότερα μόρια; γ. οι υπεράριθμοι; δ. όλοι της
ειδικότητας, ανεξάρτητα από οργανική, με βάση τα μόρια; πώς θα
συμπληρωθεί ο αριθμός αν δεν γίνουν αιτήσεις ή αν δεν συμπληρωθεί απλά
το νούμερο; από ποιους;
5. Γιατί στην ηλεκτρονική αίτηση ήταν ανοιχτές για να δηλωθούν
όλες οι περιοχές της Ελλάδας, μολονότι δεν συμπεριλαμβάνονταν στο ΦΕΚ;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Πετράκος Αθανάσιος
Βαμβακά Τζένη
Γεωργοπούλου-Σαλτάρη Έφη
Καννελοπούλου Μαρία
Κριτσωτάκης Μιχάλης
Μαντάς Χρήστος
Συρμαλένιος Νίκος
www.dictyo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου