Αρ. Πρωτ. 317 | Αθήνα 25/1/2023
Προς Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. |
Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας κλιμακώνουν την επίθεση και εντείνουν την αποδόμηση του δημόσιου σχολείου που ξεκίνησαν με την εσωτερική κι εξωτερική «αξιολόγηση» των σχολικών μονάδων με την πολύ-τροπολογία για την ατομική «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών!
Κυβέρνηση και Υ.ΠΑΙ.Θ. συνεχίζουν κι εντείνουν το έργο κατηγοριοποίησης και διάλυσης του δημόσιου σχολείου προχωρώντας στην ολοκλήρωση εφαρμογής του ν.4823/21 με την υλοποίηση της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στηριγμένης στη σαθρή διαδικασία της εσωτερικής κι εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων την οποία ο κλάδος με τη στάση του απέτρεψε. Πιστοί στην προσφιλή τους τακτική, αιφνιδιαστικά και σε ένα άσχετο νομοσχέδιο (κατάντησε φασόν διαδικασία πλέον), αυτή τη φορά του Υπουργείου Μεταφορών, ψηφίζουν τροπολογία, εφαρμογής της διαδικασίας της ατομικής αξιολόγησης.
Με την συγκεκριμένη τροπολογία, ολοκληρώνει τις προβλέψεις του ν.4823/21.
Για πρώτη φορά δίνουν τη δυνατότητα τμηματικής τοποθέτησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής για να ξεκινήσουν άμεσα την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών. Μάλιστα επιβεβαιώθηκε ο φόβος που εκφράσαμε στη συνάντηση με την υφυπουργό, κα Μακρή πως μάλλον για αυτό δεν μονιμοποιούνται οι νεοδιόριστοι, για να χρησιμοποιηθούν ως δύναμη πίεσης για την υλοποίηση της ατομικής αξιολόγησης.
Φαίνεται πως τόσο η κυβέρνηση όσο και το Υπουργείο Παιδείας βιάζονται να χρεώσουν τις δικές τους ευθύνες στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές.
Ρωτάμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. που τόσο θριαμβευτικά στην ιστοσελίδα του αναφέρει πως «ξεκινά η αξιολόγηση μετά από 41 χρόνια», αυτό ευθύνεται που
- είναι μέσα Ιανουαρίου και τα κενά υπολογίζονται σε χιλιάδες;
- οι υποδομές των σχολείων είναι σε κακό χάλι με αποτέλεσμα συνεχώς να συμβαίνουν ατυχήματα;
- με την πρώτη κακοκαιρία τα σχολεία δεν έχουν ρεύμα ή πετρέλαιο;
- αντί να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα, στοιβάζονται θυμίζοντας περασμένες δεκαετίες;
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κάνει σαφές ότι η έναρξη της λεγόμενης αξιολόγησης των εκπαιδευτικών θα μας βρει απέναντι, στηριζόμενους στις παιδαγωγικά τεκμηριωμένες θέσεις μας που ενισχύουν το δημόσιο σχολείο.
Ο κλάδος έχει την εμπειρία και τη δύναμη να αποτρέψει την εφαρμογή του ν.4823/21 ως προς την ατομική «αξιολόγηση», όπως έπραξε και με την εσωτερική κι εξωτερική «αξιολόγηση» της κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων.
Το αμέσως επόμενο διάστημα, από 25/1 μέχρι και 17/2, η βάση του κλάδου καλείται σε Γενικές Συνελεύσεις, με Ολομέλεια Προέδρων στις 20 Φεβρουαρίου 2023, ώστε να αποφασίσουμε τη δράση μας ενάντια στην ένταση της επίθεσης κυβέρνησης και Υ.ΠΑΙ.Θ.
ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Για το κατέβασμα του αρχείου πατήστε εδώ
Αθήνα 20/01/2023
Προς
1. Την Υπουργό Παιδείας
κ. Νίκη Κεραμέως
2. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Θέμα: Εξέταση των ενστάσεων υποψήφιων Διευθυντών σχολικών μονάδων οι οποίοι έχουν αποκλειστεί εξ αιτίας «τεχνικών» λόγων της ηλεκτρονικής διαδικασίας υποβολής αιτήσεων
Κυρία υπουργέ
Έπειτα από σειρά διαμαρτυριών υποψήφιων Διευθυντών σχολικών μονάδων καθώς και καταγγελιών από Συλλόγους Π.Ε. σχετικά με την άρνηση αποδοχής και, στη συνέχεια, εξέτασης ενστάσεων αποκλεισμένων από τη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών λόγω τεχνικού χαρακτήρα αβλεψιών ή λαθών, τονίζουμε τα παρακάτω:
- Αντίκειται στην ισχύουσα νομοθεσία (ν.2690/1999) η άρνηση παραλαβής και πρωτοκόλλησης από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης των ενστάσεων των αποκλεισμένων από τη διαδικασία υποψηφίων.
- Η υπηρεσία θα πρέπει να δώσει στους εκπαιδευτικούς την ευκαιρία να διορθώσουν τα όποια λάθη ή αβλεψίες που μπορεί να προέκυψαν όχι μόνον από δική τους υπαιτιότητα αλλά και εξαιτίας τον χαρακτηριστικών του ηλεκτρονικού συστήματος υποβολής των αιτήσεων, αντιμετωπίζοντας με καλή πίστη τις περιπτώσεις των εκπαιδευτικών οι οποίοι, πέρα από κάθε αμφιβολία, δεν είχαν την οποιαδήποτε πρόθεση μη τήρηση της διαδικασίας που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε επιλογές διευθυντών σχολικών μονάδων.
- Δεν θα πρέπει να επαναληφθεί ανάλογη τεράστια αδικία με αυτή του αποκλεισμού χιλιάδων αναπληρωτών συναδέλφων μας από τους πίνακες επιλογής εκπαιδευτικών που δημοσιεύθηκαν το 2020 λόγω μη προσκόμισης (ηλεκτρονικά) του παράβολου των 3 ευρώ, το οποίο όλοι/όλες είχαν πληρώσει αλλά εξαιτίας αδυναμιών του ηλεκτρονικού συστήματος υποβολής των αιτήσεων δεν φαινόταν ότι έχει κατατεθεί, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοί μας να μείνουν χωρίς δουλειά εξαιτίας του ότι δεν τους δόθηκε δικαίωμα ενστάσεων – διορθώσεων των όποιων λαθών και αβλεψιών είχαν γίνει.
- Η ηλεκτρονική διαδικασία υποβολής αιτήσεων πρέπει να αποτελεί ουσιαστική διευκόλυνση παρέχοντας διορθωτικούς μηχανισμούς σε περιπτώσεις ανθρώπινου λάθους ή αδυναμίας του ίδιου του συστήματος.
Με βάση τα παραπάνω σας καλούμε να κάνετε αποδεκτές και να εξετάσετε με θετική διάθεση τις χειρόγραφες ενστάσεις των συναδέλφων μας.
Για το κατέβασμα του αρχείου πατήστε εδώ
Αρ. Πρωτ. 302 | Αθήνα 18/1/2023
Προς Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε. |
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ (Πέμπτη 19/1/23)
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στηρίζει τον αγώνα των εργαζομένων στην τέχνη και τον πολιτισμό και καλεί σε συμμετοχή στην νέα κινητοποίηση της Πέμπτης 19 Ιανουαρίου 2023. Στις 12.00 θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στο υπουργείο Πολιτισμού και στη συνέχεια πορεία διαμαρτυρίας στο Μέγαρο Μαξίμου.
Προκηρύσσουμε τρίωρη διευκολυντική στάση εργασίας (3 τελευταίες ώρες του πρωινού κύκλου – 3 πρώτες ώρες του απογευματινού κύκλου) για όσες και όσους εκπαιδευτικούς καλλιτεχνικών μαθημάτων επιθυμούν να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση.
Απαιτούμε να αποσυρθούν από το Προεδρικό Διάταγμα 85/2022 οι αναφορές στις ειδικότητες των καλλιτεχνών και των εργαζομένων στην τέχνη και τον πολιτισμό και να επανέλθουν τα επαγγέλματα τους στο καθεστώς Τ.Ε. (ή Π.Ε. για όσους κλάδους ίσχυε).
Για το κατέβασμα του αρχείου πατήστε εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου