Διευθυντές Εκπαίδευσης: Λίγες οι αιτήσεις- Μόνο 600 οι υποψήφιοι για τις 116 θέσεις
Μόνο περίπου 600 αιτήσεις, κατατέθηκαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας, από υποψήφιους Διευθυντές Εκπαίδευσης για την διεκδίκηση των 116 θέσεων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ο αριθμός αυτός χαρακτηρίστηκε , από ανώτατο υπηρεσιακό παράγοντας του υπουργείου Παιδείας, ιδιαίτερα χαμηλός.
Ο αριθμός των αιτήσεων είναι ο ίδιος με των αριθμό των υποψηφίων για των διορισμό των προσωρινών Διευθυντών Εκπαίδευσης, χωρίς μοριοδότηση.
Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία υποβολής αιτήσεων έληξε προχθές 24 Ιανουαρίου.
Αναμένεται πλέον, μετά την επεξεργασία των αιτήσεων από τα Συμβούλια Επιλογής η δημοσίευση των προσωρινών πινάκων υποψηφίων με τη μοριοδότησή τους (σε κάθε επιμέρους κριτήριο και συνολικά).
Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του υπουργείου Παιδείας εντός των προσεχών ημερών θα ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τις θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης αφού προηγηθεί η έκδοση των σχετικών Υ.Α.
Τα επόμενα βήματα
Πρώτον: Τα Περιφερειακά Συμβούλια Επιλογής (Δείτε εδώ τα μέλη των Περιφερειακών Συμβουλίων), σε συνεδρίασή τους που πραγματοποιείται μέσα σε δέκα (10) ημέρες από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των υποψηφιοτήτων και με τη συγκρότηση που προβλέπεται στην παρ. 3 του άρθρου 37 του ν. 4823/2021, επιλέγουν τους υποψηφίους που έχουν τα τυπικά προσόντα για να γίνουν δεκτοί στη διαδικασία επιλογής Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και καταρτίζουν τους σχετικούς πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Οι πίνακες δεκτών υποψηφίων καταρτίζονται κατά αλφαβητική σειρά. Στους πίνακες μη δεκτών υποψηφίων δεν αναγράφεται το ονοματεπώνυμο των υποψήφιων αλλά μόνο ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης υποψηφιότητας, καθώς και η αιτιολογία της απόρριψής της. Τα συμβούλια κοινοποιούν τους πίνακες στο Τμήμα Στελεχών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, το οποίο μεριμνά για την ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Ενστάσεις
Δεύτερον: Τα συμβούλια επιλογής καταρτίζουν προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, στους οποίους κατατάσσονται οι δεκτοί υποψήφιοι σύμφωνα με τα κριτήρια επιλογής των περ. α ́ έως γ ́ της παρ. 1 του άρθρου 32 του ν. 4823/2021. Οι πίνακες κοινοποιούνται στο Τμήμα Στελεχών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, το οποίο μεριμνά για την ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
Επομένως εφόσον τηρηθούν τα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα:
1. Γύρω στις 3 Φεβρουαρίου ή λίγο μετά θα γίνει η δημοσιοποίηση πινάκων δεκτών (με ονοματεπώνυμα) και μη δεκτών (χωρίς ονόματα) υποψηφιοτήτων/
2. Τα Συμβούλια Επιλογής ετοιμάζουν και δημοσιεύονται πίνακες με τα μόρια (εκτός συνέντευξης) των υποψηφίων. Δεν προβλέπεται χρονική προθεσμία αλλά αυτή η φάση θα πρέπει να γίνει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
3. Ακουλουθεί προγραμματισμός και διενέργεια των συνεντεύξεων και δημοσιοποίηση τελικών πινάκων (με τα μόρια της συνέντευξης)
Η Συνέντευξη καταλαμβάνει τα 20 απο τα 75 μόρια τ
Η Συνέντευξη από τα μέλη των Συμβουλίων Επιλογής τα οποία διορίστηκαν από την υπουργό Παιδείας, θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην επιλογή των νέων Διευθυντών Εκπαίδευσης.
Τα γενικά κριτήρια επιλογής κατ΄εξαίρεση σε αυτές τις επιλογές αποτιμώνται με 75 μόρια κατ’ ανώτατο όριο (σ.σ. το κριτήριο αξιολόγησης των υποψηφίων της περ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 32 του ανωτέρω νόμου δεν μοριοδοτείται), εκ των οποίων μέχρι και τα 20 οι υποψήφιοι τα λαμβάνουν στη Συνέντευξη.
Ποια είναι τα προσόντα τα οποία θα κριθούν στη Συνέντευξη
Το κριτήριο της προσωπικότητας και της γενικής συγκρότησης του υποψηφίου αποτιμάται με είκοσι (20) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
Για την αποτίμηση του εν λόγω κριτηρίου διενεργείται προσωπική συνέντευξη του υποψηφίου ενώπιον του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής, η οποία μαγνητοφωνείται.
Μέσω της συνέντευξης εκτιμώνται η συγκρότηση της σκέψης και του λόγου, η ικανότητα έκφρασης και επικοινωνίας, η συστηματική ενημέρωση στα εκπαιδευτικά ζητήματα, καθώς και οι γνώσεις και οι ικανότητες του υποψηφίου σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της διεκδικούμενης θέσης στελέχους, ενώ συνεκτιμώνται τα στοιχεία του φακέλου υποψηφιότητας κάθε υποψηφίου.
Για τη διεξαγωγή της συνέντευξης, αξιοποιείται μελέτη περίπτωσης από τράπεζα θεμάτων, την οποία καλείται να πραγματευτεί ο υποψήφιος.
Υπεύθυνη για την προετοιμασία της τράπεζας θεμάτων είναι η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε., η οποία επικουρείται από το Ι.Ε.Π..
Η διαδικασία περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:
α) προετοιμασία του υποψηφίου στη μελέτη περίπτωσης, την οποία επιλέγει τυχαία από ένα σύνολο μελετών περίπτωσης και
β) παρουσίαση από τον ίδιο του θέματος της μελέτης περίπτωσης και ερωτήσεις των μελών του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής προς τον υποψήφιο. Κατά τον χρόνο της προετοιμασίας του υποψηφίου πραγματοποιείται εισήγηση από μέλος του συμβουλίου επιλογής σχετικά με τον φάκελο υποψηφιότητας του υποψηφίου.
Τα στοιχεία που συνεκτιμώνται κατά τη συνέντευξη αποτιμώνται σε αξιολογικές μονάδες ως εξής:
α) η συγκρότηση της σκέψης και του λόγου: πέντε (5) μονάδες,
β) η ικανότητα έκφρασης και επικοινωνίας: πέντε (5) μονάδες και
γ) η συστηματική ενημέρωση στα εκπαιδευτικά ζητήματα, καθώς και οι γνώσεις και οι ικανότητες του υποψηφίου σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της διεκδικούμενης θέσης στελέχους: δέκα (10) μονάδες.
Το συμβούλιο επιλογής δύναται, με ομόφωνη και πλήρως αιτιολογημένη απόφαση, να αποκλείσει από την περαιτέρω διαδικασία υποψήφιο που κατά τη διάρκεια της συνέντευξης διαπιστώνεται ότι δεν είναι κατάλληλος για την άσκηση των καθηκόντων της διεκδικούμενης θέσης στελέχους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου