Χρήστος Σουρουλής: Η πατάτα της τηλεκπαίδευσης
Αν η μόρφωση είναι τροφή, η τηλεκπαίδευση δεν είναι γεύμα. Ούτε καν
επιδόρπιο γιαουρτιού. Στην καλύτερη περίπτωση είναι μία, ενδεχομένως
καυτή,...
Χρήστος Σουρουλής: Η πατάτα της τηλεκπαίδευσης Εκπαιδευτικός: ΟΧΙ σε «αυτή» την αξιολόγηση
Όσον αφορά την αξιολόγηση, χρειάζεται να διατρανώσουμε στην κοινωνία
ότι είμαστε ναι, βεβαίως, βεβαιότατα, υπέρ της αξιολόγησης. ΟΧΙ όμως ΣΕ
ΑΥΤΗ ΤΗΝ...
Εκπαιδευτικός: ΟΧΙ σε «αυτή» την αξιολόγηση Κακοκαιρία: «Οι αόρατοι τις ημέρες του χιονιά»
Οι αόρατοι τις ημέρες του χιονιά είναι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που η
σημερινή κυβέρνηση θέλει αόρατους, στο περιθώριο είναι εκείνοι που δεν
θα τους...
Κακοκαιρία: «Οι αόρατοι τις ημέρες του χιονιά» Η Μήδεια Υπουργός Παιδείας
«Στην εποχή της Κεραμέως, ο χιονάνθρωπος του Τριβιζά δεν θα ξεκινούσε
καμιά περιπετειώδη αναζήτηση της ανθρωπιάς, γιατί θα έμενε από απουσίες
και ο...
Η Μήδεια Υπουργός Παιδείας Κλειστά σχολεία: Η πανδημία της τηλεκπαίδευσης
Όχι δεν είναι μελοδραματισμός. Σήμερα πιο πολύ από ποτέ νιώθω
αναλώσιμη. Μία κουκκίδα σε κάποια καταχώρηση. Δεν έχω πρόσωπο-είμαι το
όνομά μου -...
Κλειστά σχολεία: Η πανδημία της τηλεκπαίδευσης Ο «Θαυμαστός Καινούριος Κόσμος» των Χρυσοχοΐδη – Κεραμέως
Η Κυβέρνηση παρεμβαίνει στο αυτοδιοίκητο των πανεπιστημίων και
επιχειρεί να ελέγξει την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών, δια της επιβολής
του αισθήματος...
Ο «Θαυμαστός Καινούριος Κόσμος» των Χρυσοχοΐδη – Κεραμέως Κεραμέως: «Είμαστε περήφανοι» - Εμείς ντρεπόμαστε για την πολιτική σας
Νίκη Κεραμέως: «Είμαστε περήφανοι» - Εμείς ντρεπόμαστε για την πολιτική
σας και την κακοποίηση των μαθητών και του δημόσιου σχολείου! (άρθρο
γνώμης)
Κεραμέως: «Είμαστε περήφανοι» - Εμείς ντρεπόμαστε για την πολιτική σας Κακοκαιρία και τηλεκπαίδευση: Όταν η αδιαφορία γίνεται επικίνδυνη
"ΠΩΣ θα παρέχω τηλεκπαίδευση αν η σχολική μονάδα ως ΚΤΗΡΙΑΚΗ ΔΟΜΗ είναι κλειστή λόγω κακοκαιρίας;;; Περιμένω απαντήσεις..."
Κακοκαιρία και τηλεκπαίδευση: Όταν η αδιαφορία γίνεται επικίνδυνη Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: «Αξιολογώντας τους αξιολογητές»
Μια κριτική προσέγγιση στις θέσεις του Υπουργείου Παιδείας περί
«αξιολόγησης και αυτονομίας» των εκπαιδευτικών μονάδων - Της Μαίρης
Πλέσσα *
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: «Αξιολογώντας τους αξιολογητές» Για την ψυχική και σωματική υγεία των μαθητών μας
Και επιτέλους… Αφού η Κυβέρνηση λειτουργεί καθ΄ υπόδειξη των ειδικών,
ας συμβουλευτεί και τους ειδικούς σε παιδαγωγικά θέματα. Τους δασκάλους
των...
Για την ψυχική και σωματική υγεία των μαθητών μας Βάσεις εισαγωγής: Η αβάσιμη βάση που είναι τοξική και ταξική
Γράφει ο Ανδρέας Τσολακόπουλος, ηλεκτρολόγος-μηχανολόγος, μαθηματικός, π. σχολικός σύμβουλος
Βάσεις εισαγωγής: Η αβάσιμη βάση που είναι τοξική και ταξική Σιωπή, παντού σιωπή!
Κάτι δεν πάει καλά. Τι να έχουμε ξεχάσει άραγε; Τι δεν έχουμε
υπολογίσει; Τι μας ξεφεύγει; Η δύναμή μας δεν είναι τελικά τόσο δυνατή;
Αφού ο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου