«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

Θέσεις και προτάσεις της Ανεξάρτητης Ενωτικής Εκκίνησης Εκπαιδευτικών Π.Ε.




Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι, 

Οι εκπρόσωποι των τοπικών σχημάτων  που αποτελούν την Ανεξάρτητη Ενωτική Εκκίνηση Εκπαιδευτικών Π.Ε., μέσα από τα θεσμικά όργανα του Κλάδου (Διοικητικά Συμβούλια των Συλλόγων μας, αντιπρόσωποι του κλάδου, ΔΣ της ΔΟΕ, ΕΕ της ΑΔΕΔΥ, αιρετοί κλπ), υπερασπίστηκαν το Δημόσιο Σχολείο, και συνεχίζουν,  προτάσσοντας τη συλλογικότητα, την αγωνιστικότητα κι ένα ξεκάθαρο πλαίσιο προτάσεων για την ποιοτική και προοδευτική αναβάθμισης της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Οι εκπρόσωποί μας πάλεψαν στα συλλογικά όργανα και στους κοινούς αγώνες συνεισφέροντας:

ü   Στη θεσμική κατοχύρωση της δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και στην διεκδίκηση άμεσα της καθολικής εφαρμογής της.

ü  Στις μεγάλες κινητοποιήσεις για το δίκαιο αίτημα των ΜΑΖΙΚΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ σε όλες τις πραγματικές ανάγκες της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

ü  Στην ίδρυση και κατανομή οργανικών θέσεων ειδικοτήτων.

ü  Στη μείωση των μαθητών ανά τμήμα στα νηπιαγωγεία και σταδιακά ανά τάξη στα δημοτικά σχολεία

ü  Στην προσμέτρηση και εκ νέου κατοχύρωση της ώρας σίτισης ως διδακτική ώρας.

ü  Στην αλλαγή της μοριοδότησης των σχολικών μονάδων όπου η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση εξισώθηκε με την 12βαθμη κλίμακα που ισχύει στη Δευτεροβάθμια.

ü  Στη θεσμοθέτηση άδειας κύησης 3,5 μηνών στις αναπληρώτριες μητέρες, διεκδικώντας φυσικά την εξίσωση με την 9μηνη άδεια όπως ισχύει και στους μόνιμους.



Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,

     

Βρισκόμαστε σε μια κρίσιμη περίοδο όπου ο Κλάδος μας πρέπει να «βγει μπροστά» και να διεκδικήσει όλα εκείνα που απαιτούνται για ένα πραγματικό Δημόσιο και Δωρεάν Σχολείο για όλα τα παιδιά, όλα εκείνα που έχει ανάγκη ο μαχόμενος Εκπαιδευτικός.

Προτείνουμε, Αγωνιζόμαστε, Παλεύουμε:



Δημόσιο Σχολείο-Νηπιαγωγείο-Δομές:

*      Για 14χρονο Δημόσιο δωρεάν Σχολείο με 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση.

*      Να γίνουν Μαζικοί Διορισμοί Μόνιμων Εκπαιδευτικών στη Γενική και Ειδική Αγωγή στα πραγματικά κενά που υπάρχουν.

*      Να πραγματωθεί η περαιτέρω μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα (σε 20 μαθητές στο Δημοτικό και 15 στο Νηπιαγωγείο).

*      Να επανέλθει ο σταθερός δάσκαλος στο ολοήμερο πρόγραμμα των σχολείων.

*      Γενναία αύξηση των κρατικών δαπανών για τη Δημόσια Παιδεία.

*      Μόνιμο επιστημονικό προσωπικό (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) στις δομές υποστήριξης.

*      Βοηθητικό προσωπικό, όπως είναι θεσπισμένο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στα νηπιαγωγεία.

*      Εναλλαγή της βάρδιας πρωινού και ολοημέρου στις νηπιαγωγούς.

*      Να υπάρξει γενναία κρατική χρηματοδότηση για τη συντήρηση και αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων.

*      Η ενισχυτική αγωγή να αποτελεί σταθερή υποστηρικτική δομή του σχολείου με έναν επιπλέον δάσκαλο στα πολυθέσια δημοτικά σχολεία.

*      Κανένας περιορισμός για την εγγραφή των παιδιών στο ολοήμερο.

*      Εσωτερικές διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου.



 Ειδική Αγωγή:



*      Στήριξη της Ειδικής αγωγής με σταθερό μόνιμο προσωπικό.

*      Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, αναβαθμισμένη Ειδική Αγωγή. Διαμόρφωση αποκεντρωμένων υποστηρικτικών δομών ανά ομάδα σχολείων και στελεχωμένα με ειδικό προσωπικό (π.χ. ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, κλπ).

*      Κάθε παιδί με Ειδικές Ανάγκες να έχει το κατάλληλο γι' αυτό σχολείο, να φοιτά δηλαδή υποχρεωτικά στη δημόσια εκπαίδευση και στη δομή που έχει ανάγκη. Ούτε ένα παιδί με αναπηρία στο σπίτι του ή σε σχολείο που δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του.

*      Προσλήψεις μόνιμου ειδικευμένου προσωπικού και βοηθητικού προσωπικού για τη στήριξη των παιδιών με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες όπως επίσης και κατασκευή κατάλληλων κτιρίων και εμπλουτισμός με το απαραίτητο εποπτικό και διαγνωστικό υλικό.



Εργασιακά δικαιώματα-Αιτήματα:



*      Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων και των εφαρμοστικών νόμων που επηρεάζουν την Κοινωνική Ασφάλιση και τις συντάξεις.

*      Επαναθεσμοθέτηση του 13ου και 14ου μισθού με πολιτική απόφαση.

*      Να εξισωθούν τα δικαιώματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με των μόνιμων.

*      Κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας. Κάλυψη όλων των λειτουργικών αναγκών με αναπληρωτές πλήρους ωραρίου.

*      Αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη κι όχι μόνο μέχρι 7 έτη.

*      Αναγνώριση της θητείας στο στρατό των ανδρών εκπαιδευτικών ως προϋπηρεσία και ως συντάξιμη περίοδος (αναλογικά σύμφωνα με τους μήνες υπηρέτησης).

*      Πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους.

*      Δικαίωμα «αμοιβαίας απόσπασης»  και δικαίωμα συνυπηρέτησης  στους αναπληρωτές.

*      Τμήματα Ένταξης σε κάθε Δημοτικό Σχολείο και κάλυψη όλων των απαραίτητων τμημάτων στην Προσχολική Εκπαίδευση.







ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΕΚ-ΚΙΝΗΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.



ΕΝΟΤΗΤΑ - ΑΓΩΝΑΣ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου