ΠΔ
79/2017 άρθρο 14 παρ.5 όπως αυτό τροποποιήθηκε και ισχύει σύμφωνα με το ΦΕΚ
142/03.08.2018 Τεύχος Α΄: Αντιμετώπιση περιπτώσεων μαθητών με προβλήματα συμπεριφοράς
5.
Για την αντιμετώπιση των μαθητών που παρουσιά-
ζουν
σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες ή και προβλήματα
συμπεριφοράς,
ο εκπαιδευτικός της τάξης συνεργάζεται
με
το Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο του σχολείου, τον
εκπαιδευτικό
του τμήματος ένταξης, τους γονείς/κηδε-
μόνες
στο πλαίσιο της λειτουργίας της ομάδας εκπαιδευ-
τικής
υποστήριξης των μαθητών ή των Ε.Δ.Ε.Α.Υ., όπου
αυτές
λειτουργούν, με τα οικεία Κ.Ε.Σ.Υ., τον αρμόδιο
συντονιστή
εκπαιδευτικού έργου και το συντονιστή εκ-
παιδευτικού
έργου ειδικής αγωγής και ενταξιακής εκπαί-
δευσης,
καθώς και τις αρμόδιες υπηρεσίες και τους φο-
ρείς
για την προστασία και την υποστήριξη των παιδιών
και
των οικογενειών τους. Η αλλαγή περιβάλλοντος του
μαθητή
είναι μέτρο παιδαγωγικού ελέγχου και μπορεί να
γίνει
με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων:
α)
όταν πρόκειται για αλλαγή τμήματος,
β)
με τη συναίνεση του γονέα/κηδεμόνα όταν πρόκει-
ται
για αλλαγή σχολείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου