ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ
«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ
Πέμπτη 31 Μαΐου 2018
Εκπαίδευση
Το παράδειγμα του Λιθοτόμου (Αντί ευχετηρίου για τις επικείμενες Πανελλαδικές)
Επιμέλεια:
Δημήτριος Ζανδές
, Φιλόλογος
Καταργείται η "Διαύγεια" και η Διαφάνεια με πρόσχημα τα προσωπικά δεδομένα;
Του
Βασίλη Βούγια
"Επανέρχεται η αυτοαξιολόγηση στα σχολεία - Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου αξιολογεί την επίτευξη στόχων"
Φασφαλής: Ο Υπουργός να επανεξετάσει το σ/ν για τις Υποστηρικτικές Δομές και να κάνει δεκτές τις προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας
Οι Πίνακες κατανομής Οργανικών Θέσεων σε ειδικότητες σχ. μονάδων ΠΕ
Για μαθητές τρίτης λυκείου: Σπούδασε Φαρμακευτική στην Κύπρο - Γίνε Φαρμακοποιός
Ξανά βία μέσα σε σχολείο: Γονέας επιτέθηκε σε Εκπαιδευτικό στη Φλώρινα
Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ κατέθεσε τροπολογίες επί του Σ/Ν των υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης και την επιλογή στελεχών
Επιστολή της προέδρου του τμ. Βιοιατρικών Επιστημών του Παν. Δυτ. Αττικής
785 οι αποσπάσεις Εκπαιδευτικών σε ΔΙΠΕ/ΔΙΔΕ/ΠΔΕ
Παράταση προθεσμίας υποβολής σχεδίων για τη συμμετοχή στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Νέων Επιστημόνων 2018
ΣΥΝΕΚ: Για το 12ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της ΟΛΜΕ και το ρόλο του ΚΕΜΕΤΕ
Σύλλογος ΠΕ Ρεθύμνου: Πραγματοποίηση ημερίδας, 6/6
ΕΝΕΛΕΑ: Ημερίδα στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, στις 10/6
Η ανακοίνωση του υπ. Παιδείας, για την επίθεση γονέα σε εκπαιδευτικό σε σχολείο της Φλώρινας
Από 10/5 έως 13/7 η διενέργεια της Αξιολόγησης των υπαλλήλων του Δημοσίου για το 2017
Ειδικό ποσοστό θέσεων στις Σχολές Αστυνομίας για τους αποφοίτους Λυκείων Λέσβου, Φίου, Οινουσών και Χαρών
Συνεδριάζει στη Θεσσαλονίκη η Επιτροπή για την μελέτη ζητημάτων της ακαδημαϊκής ελευθερίας και ειρήνης, 1/6
Πρόταση για διπλασιασμό χρηματοδότησης για το πρόγραμμα ERASMUS από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Ενημέρωση για τη συμμετοχή υποψηφίων Eλλήνων του εξωτερικού στις ΠΚΕ των Σχολών Αξιωματικών και των Αστυφυλάκων
http://www.alfavita.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου