ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ
esos.gr
-
Σχολικοί Σύμβουλοι ως υποψήφιοι Διευθυντές Σχολείων
Κων/νος Δαραής Σχολικός Σύμβουλος Α/θμιας Εκ/σης Αιγίνιο Πιερίας
Στο νόμο για την επιλογή νέων διευθυντών σχολικών μονάδων προβλέπεται κατά την εκτίμησή μου, μια μορφή ιδιότυπης «...
συνέχεια
-
Οργή και ανησυχία προκαλεί το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμιά μας
Θεόδωρος Φορτσάκης
Βουλευτής Επικρατείας ΝΔ
Καθηγητής της Νομικής Σχολής Αθηνών
τ. Πρύτανης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Οργή και ανησυχία προκαλεί...
συνέχεια
-
Το «δικαίωμα έκφρασης αντιρρήσεων» και η φαλκίδευσή του μέσω της κρίσης του...
Γιάννης Π. Πλατάρος -Μαθηματικός
Το άρθρο 6 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και η παρ. 1 είναι σαφής:
«Οι διοικητικές αρχές, πριν από κάθε ενέργεια ή μέτρο σε βάρος των...
συνέχεια
-
Άλλη μια αντισυνταγματική απόφαση του υπουργείου Παιδείας;
του Δημήτρη Β. Νικηφόρου
Σχετικά πρόσφατο άρθρο μου στο esos, που είχε τίτλο «Αντισυνταγματική
η επιλογή Διευθυντών Σχολείων. Άραγε, το πάθημα θα τους γίνει μάθημα;»,
έκλεινε με μια ευχή: «...
συνέχεια
-
Μόνο ως πάθος μπορεί να νοηθεί η γνώση!
Του Νίκου Τσούλια
Γνώση είναι το πάθος να γίνουμε μέτοχοι του κόσμου και της κοινωνίας
των ανθρώπων. Γνώση είναι έρωτας ζωής, είναι μέθεξη σε κάθε σκίρτημα της
ζωής. Γνώση είναι το πεδίο...
συνέχεια
-
«Ο ήχος του όπλου» ή αλλιώς το ΣτΕ για τη Νεοελληνική Γλώσσα»
Ρούλα Μουντάνου
Φιλόλογος - Διευθύντρια Λυκείου
Ιδ. ΓΕΛ «ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΑΡΜΟΝΙΑ»
Τις τελευταίες μέρες, ανάμεσα στα πολλά και σοβαρά, απασχολεί αρκετούς (με δεδομένο ότι πλησιάζουν...
συνέχεια
-
Η Παιδεία είναι μέθεξη…
Του Νίκου Τσούλια, πρώην προέδρου της ΟΛΜΕ
«Πιο σημαντική από το πρόγραμμα μαθημάτων
είναι η μέθοδος της διδασκαλίας και
το πνεύμα μέσα στο οποίο προσφέρεται». (Μπ. Ράσελ)
συνέχεια
-
Οι «Μεγαλέξανδροι» και ο κατηραμένος όφις του μαθήματος της Ιστορίας
Ελένη Πατσιατζή, ΠΕΟ2, 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας
Σχολικό έτος 2016-17.
Μάθημα: Ιστορία Γ.Π. Γ΄Λυκείου
Ενότητα: «Η Εθνική Αντίσταση κατά των δυνάμεων του Άξονα και η σημασία της.»...
συνέχεια
-
Αναστοχασμός και προτάσεις για θέματα που σχετίζονται με το εκπαιδευτικό έρ...
1. Κυρίαρχη επιδίωξη της φυσικής
αγωγής σήμερα δεν είναι η συμμετοχή των μαθητών σε φυσικές
δραστηριότητες, αλλά η εμπέδωση εκ μέρους τους ενός υγιούς τρόπου ζωής, ο
ενστερνισμός αξιών και η...
συνέχεια
-
Σκέψεις σχετικά με το προτεινόμενο Πρόγραμμα Σπουδών στην Ιστορία
Άντα Στριφτόμπολα, καθηγήτρια φιλόλογος, ΜΔΕ στη Νεοελληνική Φιλολογία, 5ο Γενικό Λύκειο Νέας Σμύρνης
συνέχεια
-
Θεωρητικά και μεθοδολογικά προβλήματα της Ιστορίας με αφορμή το σχέδιο Πρ...
Σπύρος Τουλιάτος
Ιστορικός, Οργανωτικός Γραμματέας της
Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων
Το τελευταίο χρονικό διάστημα, μετά την ανακοίνωση της πρότασης του ΙΕΠ για το Πρόγραμμα...
συνέχεια
-
Κρίσεις και προτάσεις για το νέο πρόγραμμα και τη διδασκαλία της ιστορίας σ...
Παπατσίρος Απόστολος
φιλόλογος Λυκείου ταμίας Συνδέσμου Φιλολόγων Λακωνίας
Α. Σχετικά με τους γενικούς σκοπούς του μαθήματος της Ιστορίας:
Αν πράγματι κύριος σκοπός του...
συνέχεια
-
Προτάσεις Συνδέσμου Φιλολόγων Αργολίδας επί του πορίσματος της Επιτροπής «Σ...
Ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Αργολίδας
επιθυμεί να εκφράσει τις ευχαριστίες του προς το Ινστιτούτο
Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το γεγονός πως το προτεινόμενο πρόγραμμα
σπουδών τίθεται για πρώτη φορά στην...
συνέχεια
-
Ένα σχόλιο για την κριτική της ΠΕΦ στο Σχέδιο του νέου Προγράμματος...
Παναγιώτης Γατσωτής , φιλόλογος-ιστορικός
συνέχεια
-
ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΘΑΝΑΤΟΥ , αυτού των ΚΠΕ
Της ΣΟΦΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΠΕ ΕΔΕΣΣΑΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
συνέχεια
-
Απάντηση στις δηλώσεις του υπουργού Παιδείας στη Βουλή για τα Συμβούλια ΑΕΙ
Ιωάννης Κογκούλης
Ομότιμος Καθηγητής ΑΠΘ
Πρόεδρος του Συμβουλίου του ΑΤΕΙΘ
Ενόψει των χθεσινών δηλώσεων του Υπουργού Παιδείας για τα Συμβούλια των ΑΕΙ ότι αποτελούν στοιχείο...
συνέχεια
-
Ανασταλτικοί παράγοντες στην επαγγελματοποίηση των καθηγητών
Του Νίκου Τσούλια, πρώην προέδρου της ΟΛΜΕ
Ο βιομηχανικός πολιτισμός με το φορντικό μοντέλο παραγωγής και με
τον απόλυτο καταμερισμό εργασίας τόσο στη μακροκλίμακα της κοινωνίας όσο
και...
συνέχεια
-
Η αναγκαιότητα της 2χρονης προσχολικής εκπαίδευσης και αγωγής
Γράφει η Ελένη Αναστασοπούλου
MscEd, Νηπιαγωγός, τ. Σχολική Σύμβουλος Πρ. Εκ/σης,
Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας
Από τα χαρακτηριστικά της ψυχοκοινωνικής και...
συνέχ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου