ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Η
προσχολική εκπαίδευση, ο δεύτερος ταχύτατα αναπτυσσόμενος τομέας της
οικονομίας μετά τη βιομηχανία των ηλεκτρονικών υπολογιστών, θεωρείται το
πιο συναρπαστικό νοητικά πεδίο της εκπαίδευσης καθώς το μυαλό και η
καρδιά του παιδιού προσελκύουν το ενδιαφέρον των ενηλίκων εδώ και
αιώνες.
Η αυξανόμενη μετανάστευση όπως και η φυλετική εθνική και γλωσσική ποικιλότητα δημιουργούν προκλήσεις και δυνατότητες και ενισχύουν τον αντισταθμιστικό ρόλο που καλείται να παίξει το νηπιαγωγείο.
Τα προβλήματα της προσχολικής αγωγής, κτιριακά, σχολική διαρροή ιδιαίτερα των προνηπίων, ωράριο νηπιαγωγών παραμένουν άλυτα ενώ ταυτόχρονα πολλαπλασιάζονται.
Η νομοθετική πρόταση (άρθρο 35 ) που ανακοινώθηκε για τη ρύθμιση της οργανικότητας των νηπιαγωγείων αυξάνει τον αριθμό των παιδιών από 7 σε 14 χωρίς να αναφέρονται τα προνήπια γεγονός που αποδεικνύει πως δεν υπάρχει πρόβλεψη για δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή , πάγια διεκδίκηση του κλάδου. Στην εισηγητική του έκθεση το Υπουργείο αναφέρει ότι έτσι προσαρμόζονται καλύτερα οι δημοσιονομικοί στόχοι.
Ο διπλασιασμός αυτό από 7 σε 14 μαθητές θα οδηγήσει σε κλείσιμο πολλών τμημάτων νηπιαγωγείων στις πόλεις , δημιουργία πολυπληθών τμημάτων αλλά και στην ευρύτερη περιφέρεια τα νήπια θα μπουν στη διαδικασία μετακίνησης στο κοντινότερο νηπιαγωγείο που μπορεί να απέχει πολλά χιλιόμετρα.
Νηπιαγωγοί θα βρεθούν σε εργασιακή ανασφάλεια , λόγω υπεράριθμων που θα δημιουργηθούν και ακολουθεί η αναγκαστική μετακίνηση σε άλλο νομό ή εκπαιδευτική περιφέρεια.
Είναι δυστύχημα για την ελληνική εκπαίδευση και κοινωνία να μην αντιμετωπίζεται το παιδί και η ΠΑΙΔΕΙΑ με όρους κοινωνικούς και ανθρωπιστικούς , αλλά μόνο με λογιστικούς.
Απαιτούμε την απόσυρση της διάταξης του άρθρου 35 για τα Νηπιαγωγεία και διεκδικούμε Δίχρονη Υποχρεωτική Δημόσια Προσχολική Αγωγή.
Η αυξανόμενη μετανάστευση όπως και η φυλετική εθνική και γλωσσική ποικιλότητα δημιουργούν προκλήσεις και δυνατότητες και ενισχύουν τον αντισταθμιστικό ρόλο που καλείται να παίξει το νηπιαγωγείο.
Τα προβλήματα της προσχολικής αγωγής, κτιριακά, σχολική διαρροή ιδιαίτερα των προνηπίων, ωράριο νηπιαγωγών παραμένουν άλυτα ενώ ταυτόχρονα πολλαπλασιάζονται.
Η νομοθετική πρόταση (άρθρο 35 ) που ανακοινώθηκε για τη ρύθμιση της οργανικότητας των νηπιαγωγείων αυξάνει τον αριθμό των παιδιών από 7 σε 14 χωρίς να αναφέρονται τα προνήπια γεγονός που αποδεικνύει πως δεν υπάρχει πρόβλεψη για δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή , πάγια διεκδίκηση του κλάδου. Στην εισηγητική του έκθεση το Υπουργείο αναφέρει ότι έτσι προσαρμόζονται καλύτερα οι δημοσιονομικοί στόχοι.
Ο διπλασιασμός αυτό από 7 σε 14 μαθητές θα οδηγήσει σε κλείσιμο πολλών τμημάτων νηπιαγωγείων στις πόλεις , δημιουργία πολυπληθών τμημάτων αλλά και στην ευρύτερη περιφέρεια τα νήπια θα μπουν στη διαδικασία μετακίνησης στο κοντινότερο νηπιαγωγείο που μπορεί να απέχει πολλά χιλιόμετρα.
Νηπιαγωγοί θα βρεθούν σε εργασιακή ανασφάλεια , λόγω υπεράριθμων που θα δημιουργηθούν και ακολουθεί η αναγκαστική μετακίνηση σε άλλο νομό ή εκπαιδευτική περιφέρεια.
Είναι δυστύχημα για την ελληνική εκπαίδευση και κοινωνία να μην αντιμετωπίζεται το παιδί και η ΠΑΙΔΕΙΑ με όρους κοινωνικούς και ανθρωπιστικούς , αλλά μόνο με λογιστικούς.
Απαιτούμε την απόσυρση της διάταξης του άρθρου 35 για τα Νηπιαγωγεία και διεκδικούμε Δίχρονη Υποχρεωτική Δημόσια Προσχολική Αγωγή.
Ανοιχτό Δημόσιο Νηπιαγωγείο για όλα τα προνήπια –Νήπια
Για το Δ.Σ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΣΠΡΑΓΚΑΘΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΑΣΠΡΑΓΚΑΘΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΣΙΑΠΑΝΙΔΟΥ ΖΑΧΑΡΩ
ΣΙΑΠΑΝΙΔΟΥ ΖΑΧΑΡΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου