«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΚΟΖΑΝΗ  28/12/2015

Προς: κ. Αντώνη  Λιάκο

Πρόεδρο της Επιτροπής

Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία


ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Είναι η πολλοστή φορά που καταθέτουμε προτάσεις στον περίφημο πια Εθνικό διάλογο για την παιδεία, ο οποίος μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει πρακτικές λύσεις και μένει δυστυχώς στα χαρτιά, δηλαδή ασκήσεις επί χάρτου, με αποτέλεσμα η καθημερινότητα στο Σχολείο να είναι τραγική.


ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

  1.   ΑΛΛΑΓΗ ΩΡΟΛΟΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

π.χ. Είναι απαράδεκτο παιδιά Α’-Β’ Δημοτικού να κάνουν επτάωρο στο Δημοτικό Σχολείο.  

     2. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (π.χ. Κολύμβηση, Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, Περιβαλλοντική εκπαίδευση), και η τσάντα στο Σχολείο.

     3.  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (επίπεδο Β2), στο Σχολείο και έναρξη εκμάθησης στην Γ’ τάξη αντί της Πρώτης Δημοτικού, που ισχύει σήμερα, με αύξηση των ωρών διδασκαλίας και επιλογή δεύτερης ξένης γλώσσας.

     4.  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ  ΔΙΧΡΟΝΗ  ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

     5.  ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 
καθώς και της διάρκειας των εξετάσεων, καθώς είναι τραγικό το γεγονός να πραγματοποιούνται οι εξετάσεις σε διάστημα 40 ημερών, ενώ θα μπορούσε σε δέκα μέρες να πετυχαίνεται ο ίδιος στόχος και όχι η εξόντωση των παιδιών.

     6.  ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

     7.  ΜΕΤΑΛΥΚΕΙΑΚΗ ΧΡΟΝΙΑ για την Εισαγωγή στα Α.Ε.Ι.-Τ.Ε.Ι.

      8. ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
 καθώς υπάρχουν χιλιάδες άνεργοι εκπαιδευτικοί , ενώ παράλληλα υπάρχουν χιλιάδες ελλείψεις στα Σχολεία και δεν γίνεται έγκαιρος και έγκυρος προγραμματισμός στην Εκπαίδευση.

      9. ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ-ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (στο Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο).

    10. ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ (οι μαθητές-τριες φορτώνονται με πολλά, μπουχτίζουν, μπερδεύονται χωρίς θετικό αντιστάθμισμα), χρειάζεται μείωση  της διδακτέας ύλης,  τουλάχιστον κατά 30%-50%.

Εκφράζουμε την πεποίθηση μας οι  παραπάνω προτάσεις
να τεθούν υπόψιν των αρμοδίων και στο τέλος αυτής της διαδικασίας, επιτέλους να παραχθούν θετικά-πρακτικά αποτελέσματα προς όφελος των Παιδιών και της Παιδείας μας. 


           Σισμανίδης Παύλος (ΠΕ 11)             

Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ        

Κυδώνας Κων/νος  (Πε 70)               
                                                 Aν.Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου