«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

«Αποπροσανατολισμός από τα σοβαρά προβλήματα της εκπαίδευσης»

H κοινωνία με το γνωστό τρόπο τις καθοδήγησης μέσα από τα ΜΜΕ, γίνεται αποδέκτης μιας παρατεταμένης δυσφήμισης του εκπαιδευτικού κόσμου με τα γνωστά θέματα παιδοφιλίας και ανηθικότητας.


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Του Αιρετού στο ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης Δ. Δερμιτζάκη
Αυτές τις μέρες, η κοινωνία με το γνωστό τρόπο τις καθοδήγησης μέσα από τα ΜΜΕ, γίνεται αποδέκτης μιας παρατεταμένης δυσφήμισης του εκπαιδευτικού κόσμου με τα γνωστά θέματα παιδοφιλίας και ανηθικότητας.
Γνωστό επίσης είναι ότι κάθε νοήμον πολίτης, εκπαιδευτικός αλλά και συλλογικό όργανο, καταδικάζει τέτοιες συμπεριφορές. Από τις πρώτες μέρες δημοσίευσης των παραπάνω αδικημάτων το σύνολο του κλάδου καθώς και το συνδικάτο, καταγγείλαμε τέτοιες ανήθικες συμπεριφορές και βάλαμε στο περιθώριο τους ελάχιστους υπευθύνους.
Όμως νομίζω δεν είναι τυχαίος τόσος ντόρος από τον υπουργό της «επικοινωνιακής πολιτικής» και παιδείας κ. Λοβέρδο. Μεθοδευμένος και στοχευόμενος ο αποπροσανατολισμός της κοινωνίας από τα υπάρχοντα τεράστια προβλήματα της εκπαίδευσης, την ελλιπή χρηματοδότηση, αλλά και τις ελλείψεις σε προσωπικό στα σχολεία. Εμείς θα θέλαμε από τον υπουργό να απαντήσει στους γονείς, που με αγωνία περιμένουν κάθε πρωί στην προσευχή του σχολείου να ακούσουν, αν ήρθαν επιτέλους δάσκαλοι και νηπιαγωγοί για τα παιδιά τους , αν έγιναν προσλήψεις στην ειδική αγωγή σε παράλληλη στήριξη, αν άνοιξε το ολοήμερο , ή αν το πολυπληθέστατο τμήμα των 27 παιδιών ανά τμήμα «μοιραστεί» για καλύτερη ποιότητα στην εκπαίδευση.
Μεγάλα τα προβλήματα και ουσιώδη!!! Όμως πέρα από κάποιες επικοινωνιακές και εντέχνως πολιτικάντικες απαντήσεις στην ουσία απαντήσεις για τα πραγματικά προβλήματα της παιδείας στην Ελλάδα δεν ακούμε.
Μόνο για τον ΑΣΕΠ γίνετε επίσης εντέχνως διαφήμιση για να μπορεί να δικαιολογεί τον εαυτό του ο υπουργός, ότι προσπαθεί να τον διενεργήσει. Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει 10 μέρες κοσκινίζει λέει ο λαός!!!
Αν θέλουν να κάνουν διορισμούς έχουν και επιτυχόντες σε παλιότερους διαγωνισμούς αλλά και τόσες χιλιάδες αναπληρωτές στον πίνακα,με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας. Είναι οι λεγόμενοι «μόνιμοι» αναπληρωτές, έτσι για να τους γνωρίσει καλύτερα ο υπουργός παιδείας.!!!
Εν τέλει, παρά τις προσλήψεις σε τρεις φάσης αναπληρωτών η κατάσταση παραμένει έκρυθμη και στην Κρήτη.
Ενδεικτικά είναι τα παρακάτω νούμερα τόσο στην Γενική αγωγή , όσο σε ειδικότητες αλλά και την πολυπόθητη παράλληλη στήριξη.
ΝΟΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Δάσκαλοι 46
Νηπιαγωγοί 32
Ειδικότητες 130
Ειδική αγωγή δασκάλων 6
Ειδική αγωγή νηπιαγωγών 2
Αιτήσεις για παράλληλη σύμφωνα με ενημέρωση και διάγνωση του ΚΕΔΔΥ:
Δασκάλους 142
Νηπιαγωγούς 11
ΝΟΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ
Δάσκαλοι 23
Νηπιαγωγοί 22
Ειδικότητες 150 άσκαλοι ειδικής αγωγής 43
Nηπιαγωγοί ειδικής αγωγής  10
Αιτήσεις για παράλληλη σύμφωνα με ενημέρωση και διάγνωση του ΚΕΔΔΥ:
Δασκάλους 68
Νηπιαγωγούς 6
ΝΟΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
Δάσκαλοι 16
Νηπιαγωγοί 15
Ειδικότητες 60
Νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής 2
Αιτήσεις για παράλληλη σύμφωνα με ενημέρωση και διάγνωση του ΚΕΔΔΥ:
Δασκάλους 113
Νηπιαγωγούς 29
ΝΟΜΟΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
Δάσκαλοι 18
Νηπιαγωγοί 16
Ειδικότητες 40
Αιτήσεις για παράλληλη σύμφωνα με ενημέρωση και διάγνωση του ΚΕΔΔΥ:
Δασκάλους 25
Νηπιαγωγούς 5
ΣΥΝΟΛΟ ΚΕΝΩΝ ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ:
Δάσκαλοι: 103
Νηπιαγωγοί: 84
Ειδικότητες : 380
Δάσκαλοι ειδικής αγωγής: 49
Νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής : 10
Παράλληλη στήριξη δάσκαλοι: 348
Παράλληλη στήριξη νηπιαγωγοί: 51
Γ. Σύνολο: 922

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου