«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Υπ. Παιδείας: Με οδηγό την ίδια αντιεκπαιδευτική πολιτική


Χωρίς να πάρουν ουσιαστικές απαντήσεις στα ζητήματα των διορισμών και τη λειτουργία των σχολείων, αλλά με το υπουργείο να δηλώνει ότι η αξιολόγηση θα εφαρμοστεί, οι εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ χτες συναντήθηκαν με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
Από την πλευρά του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών τέθηκε μεταξύ άλλων το ζήτημα των επιπτώσεων της αξιολόγησης στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και στο έργο του εκπαιδευτικού, το ζήτημα των κενών που κατ' ομολογία του υπουργού Παιδείας θα ξεπεράσουν τις 20.000 το Σεπτέμβρη, της σίτισης των μαθητών κ.ά.
Ο υπουργός Παιδείας ουσιαστικά απέκλεισε την επαναφορά των καταργημένων τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, σημειώνοντας ότι θα σεβαστεί ό,τι ψήφισε η Βουλή, ενώ για το θέμα της κινητικότητας των διαθέσιμων εκπαιδευτικών, επιφυλάχτηκε να απαντήσει σε επόμενη συνάντηση, χωρίς να ταχθεί ξεκάθαρα ενάντια στις απολύσεις.
Ιδιαίτερα επισημαίνει το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών τη στάση του προέδρου της ΟΛΜΕ, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ ζήτησε να πάρει πίσω η κυβέρνηση τη σύνδεση μισθολογίου - αξιολόγησης και τότε «συζητάμε για την αξιολόγηση», δηλώνοντας δηλαδή ετοιμότητα να μπει σε μία συζήτηση για το πώς το σχολείο θα υπαχθεί σε αυταρχικό κρατικό έλεγχο, φτάνει αυτό να μην έχει μισθολογικές επιπτώσεις... Ο υπουργός από την πλευρά του δήλωνε ότι η αξιολόγηση θα προχωρήσει, επικαλούμενος το «τι λέει ο κόσμος». Ηρθαν έτσι στην επιφάνεια και οι ευθύνες της πλειοψηφίας στις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες που δεν έχουν φωτίσει τον αυταρχικό της χαρακτήρα, τις επιπτώσεις στη μόρφωση των παιδιών πρώτα απ' όλα.
Οπως προέκυψε από τη συνάντηση, το υπουργείο κάτω από την πίεση των αντιδράσεων επεξεργάζεται σχέδιο που αφορά την τράπεζα θεμάτων για το Λύκειο. Σύμφωνα με τον Α. Λοβέρδο, αναμένονται τα στοιχεία από την εφαρμογή της, προκειμένου να επανεξεταστεί το θέμα, με οποιαδήποτε ωστόσο αλλαγή να αφορά μόνο τη φετινή πρώτη εφαρμογή της.

Πηγή: Π.Α.ΜΕ. Εκπαιδευτικών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου