Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Εθνική παράδοση και νέες τεχνολογίες…


Πώς μπορούν οι μαθητές του Δημοτικού και του Γυμνασίου να ζωντανέψουν μύθους του Αισώπου μέσα από μια Γλώσσα Προγραμματισμού ΗΥ. eΣΩΠΟΣ : ο μύθος του Αισώπου «Ο κάβουρας κι η αλεπού» σε scratch, από τους μαθητές της ΣΤ' τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης, Θεσσαλονίκη, Απρίλιος 2014. Υπεύθυνος του Project ήταν ο Εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ19, Γιάννης Αυγερινός.Η Περίπτωση του 3ου Συνέχεια του άρθρου...
Πηγή: Newsroom XenesGlwsse

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου