Πώς μπορούν οι μαθητές του Δημοτικού και του Γυμνασίου να ζωντανέψουν
μύθους του Αισώπου μέσα από μια Γλώσσα Προγραμματισμού ΗΥ.
eΣΩΠΟΣ : ο μύθος του Αισώπου «Ο κάβουρας κι η αλεπού» σε scratch, από
τους μαθητές της ΣΤ' τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης,
Θεσσαλονίκη, Απρίλιος 2014.
Υπεύθυνος του Project ήταν ο Εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ19, Γιάννης Αυγερινός.Η Περίπτωση
του 3ου Συνέχεια του άρθρου...
Πηγή: Newsroom XenesGlwsse
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου