«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Εθνική παράδοση και νέες τεχνολογίες…


Πώς μπορούν οι μαθητές του Δημοτικού και του Γυμνασίου να ζωντανέψουν μύθους του Αισώπου μέσα από μια Γλώσσα Προγραμματισμού ΗΥ. eΣΩΠΟΣ : ο μύθος του Αισώπου «Ο κάβουρας κι η αλεπού» σε scratch, από τους μαθητές της ΣΤ' τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης, Θεσσαλονίκη, Απρίλιος 2014. Υπεύθυνος του Project ήταν ο Εκπαιδευτικός Πληροφορικής ΠΕ19, Γιάννης Αυγερινός.Η Περίπτωση του 3ου Συνέχεια του άρθρου...
Πηγή: Newsroom XenesGlwsse

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου