«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Η εγκύκλιος για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης σχ. έτ. 2013-2014


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Η Διεύθυνση Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης και Θρησκευτικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων κατά το σχολικό έτος 2013-2014, καλεί τους διορισμένους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης που επιθυμούν να μετατεθούν σε άλλο Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο-Γυμνάσιο ή Γενικό Εκκλησιαστικό Λύκειο να υποβάλουν, σε ηλεκτρονική μορφή, σχετική αίτηση μέσω της διεύθυνσης του σχολείου τους, από 21/5/2014 έως και 30/5/2014.Το ηλεκτρονικό έντυπο της αίτησης μπορεί να αναζητηθεί στο διαδικτυακό ιστότοπο του Υ.ΠΑΙ.Θ. (www.minedu.gov.gr).
Για την εγκύκλιο πατήστε εδώ
Για τα έντυπα πατήστε εδώ
i. Στην αίτηση μετάθεσης, έντυπο της οποίας θα διατίθεται και από όλα τα Γενικά Εκκλησιαστικά Λύκεια-Γυμνάσια και Γενικά Εκκλησιαστικά Λύκεια, ο ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός θα έχει δικαίωμα να δηλώσει όσα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης επιθυμεί και με τη σειρά που επιθυμεί βάσει των κενών, όπως αυτά αναγράφονται στον συνοδευτικό της παρούσας απόφασης πίνακα. Μαζί με το αντίγραφο της αίτησης, η οποία θα υποβληθεί και ταχυδρομικά μέσω του σχολείου της οργανικής θέσης του ενδιαφερόμενου, πρέπει να επισυναφθούν αντίγραφα δικαιολογητικών των δηλουμένων στην αίτηση στοιχείων.
ii. Οι διευθυντές των Εκκλησιαστικών Σχολείων καλούνται να μεριμνήσουν, ώστε να αναρτηθεί η παρούσα απόφαση στον πίνακα ανακοινώσεων του Σχολείου τους, καθώς επίσης να ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά στο σχολείο τους, τόσο οι υπηρετούντες όσο και όσοι βρίσκονται εκτός της οργανικής τους θέσης (αποσπασμένοι σε άλλα σχολεία, Υπηρεσίες ή Φορείς καθώς και οι τελούντες υπό οποιασδήποτε μορφής άδεια). Επισημαίνεται ότι: οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θα υποβάλουν την αίτησή τους μέσω του σχολείου που ανήκουν οργανικά.
iii. Μετά τη συμπλήρωση της αίτησης από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο, ο διευθυντής του σχολείου θα προβεί στον έλεγχο της ορθότητας των δηλουμένων στοιχείων και ακολούθως θα μεριμνήσει ώστε να αποσταλούν: α) οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών, ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση του συντάκτη της παρούσας απόφασης, β) τα αντίγραφα των αιτήσεών  τους με τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά, το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων.
iv. Ως προς τις προϋποθέσεις, τα κριτήρια και τη διαδικασία των μεταθέσεων, εφαρμόζονται οι διατάξεις των άρθρων 1-11 και 15 της αριθμ. 26139/Α2/03-3-2011 (ΦΕΚ 561/Β/2011) απόφασης του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Προσαρμογή των διατάξεων … για τις μεταθέσεις, αποσπάσεις και μετατάξεις του εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκκλησιαστικής εκπαίδευσης», όπως ισχύει κατόπιν των ρυθμίσεων που επήλθαν με τις διατάξεις της παρ. 2, υποπεριπτώσεις α), β) και γ) του άρθρου 39 του Ν. 4115/2013 (ΦΕΚ 24/A/2013) «Οργάνωση και Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και άλλες διατάξεις». Επισημαίνεται ότι για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 8 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45/Α/1996), παρ. 1 και 2, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7, παρ. 1, του Π.Δ. 100/1997(ΦΕΚ 94/Α/1997),, όπου ορίζεται ότι «(…) απαιτείται υπηρεσία ενός έτους στην κατεχόμενη οργανική θέση μέχρι 31 Αυγούστου του έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου