«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

ΑΦΟΥ...ΛΥΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ.

     Η κυβέρνηση  αντί να ασχολείται με τα πραγματικά προβλήματα της Παιδείας έβαλε στο στόχαστρό του τους εκπαιδευτικούς σε μια εποχή, που οι εκπαιδευτικοί και γενικότερα οι εργαζόμενοι, δέχονται το κύριο βάρος των πολιτικών λιτότητας,
 οι      οι   οποίες τους έχουν φέρει σε επίπεδο οικονομικής εξαθλίωσης. Οι πρώτοι που θα πληγούν από το μέτρο της διαθεσιμότητας είναι όπως όλα δείχνουν οι καθηγητές και  ειδικότερα των ειδικοτήτων οι οποίοι θα μπορούσαν μέσω της εφαρμογής
          σύγχρονων προγραμμάτων σπουδών να παίξουν σημαντικό ρόλο στην αγωγή για μία δια βίου   διαπαιδαγώγιση των πολιτών.
Κι ενώ το ζητούμενο είναι να πάρει η εκπαίδευση την αυτονόητη θέση της στην Κοινωνία, η πολιτεία αφήνει άλυτα προβλήματα 
που περιμένουν  επί χρόνια λύση και αφού πραγματοποίησε τα παρακάτω  και συγκεκριμένα τα παρακάτω:
-Η δωρεάν Παιδεία
-Η Υλικοτεχνική Υποδομή  των Σχολείων
-Η εφαρμογή ενός ανθρώπινου τρόπου εισαγωγής στα Α.Ε.Ι-Τ.Ε.Ι.
 -Η αναβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο Λύκειο (αύξηση των ωρών διδασκαλίας)
- Η καθιέρωση 3ης ώρας Φυσικής Αγωγής στην Γ΄ Γυμνασίου και αύξηση των ωρών διδασκαλίας στα Πειραματικά Γυμνάσια.
- Η στελέχωση των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων 
- Η καθιέρωση της Κολύμβησης στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας.
- Η επανίδρυση των Τ.Α.Δ. – Ε.Τ.Α.Δ.
- Η εισαγωγή της Φυσικής Αγωγής στην προσχολική Εκπαίδευση (νηπιαγωγεία)
- Η κατασκευή Κλειστών γυμναστηρίων, στα Σχολεία της πατρίδας μας, όταν το ποσό που ξοδεύτηκε στους ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ανέρχεται στα 8,5 δισεκατομμύρια .
- Τετράωρη διδασκαλία του μαθήματος Φ.Α. στην Α/θμια σε όλες τις τάξεις των Ε.Α.Ε.Π.
- Η σύνδεση σχολικού και εξωσχολικού αθλητισμού.
- Η εισαγωγή του μαθήματος της Αθλητικής Παιδείας στα σχολεία της χώρας μας από Κ.Φ.Α.
- Η διανομή αθλητικού υλικού για τον Σχολικό Αθλητισμού
- Η δυνατότητα στο δικαίωμα επιμόρφωσης  όλων των εκπαιδευτικών στα σεμινάρια Β’ επιπέδου στους Η/Υ
     Και φυσικά το χρόνιο πρόβλημα των αποσπάσεων που ταλαιπωρεί κάθε χρόνο χιλιάδες εκπαιδευτικούς.
ανίθετα προχώρησε στα παρακάτω:
-Καταργήσεις συγχωνεύσεις-σχολείων
-Επιστράτευση καθηγητών
-Οικονομική εξαθλίωση
-Δωρεάν Παιδεία υποβαθμισμένη
-Έλλειψη χρηματοδότησης των Σχολείων
-Αύξηση του αριθμού των μαθητών-τριων ανά τάξη
-Μείωση αναπληρωτών
-Κατάργηση των αθλητικών σχολείων
-Ολυμπιακοί αγώνες 2004(8,5 δις.) χωρίς τα σχολεία μας να έχουν γυμναστήρια.
-Μηδενικοί διορισμοί τα τελευταία χρόνια
-Η Εγκύκλιος των αποσπάσεων έχει καθυστερήσει αδικαιολόγητα με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι να βρίσκονται σε <<Oμηρία>> για μία ακόμη χρονιά( συνάδελφοι 50 ετών – οικογένειες σε αβεβαιότητα)
.....  ενώ τώρα φέρνει και την  κινητικότητα-διαθεσιμότητα.
    Τις τελευταίες μέρες υπάρχει εύλογη και έντονη ανησυχία στους συναδέλφους ,που έχει μετατραπεί σε οργή και αγανάκτηση.
    Ο Κλάδος αισθάνεται ότι έχει μπει στο στόχαστρο της πολιτείας και είναι λυπηρό για την νεολαία της χώρας να στερείται τους εκπαιδευτικούς που μπορούν να εγγυηθούν την ισόρροπη διαπαιδαγώγηση της.
   Σε αυτή την τραγική συγκυρία που βιώνουμε,διαμαρτυρόμαστε για την αναλγησία,την προχειρότητα και την έλλειψη συνεργασίας που επιδικνύει η Κυβέρνηση .
Καλούμε την Πολιτεία ν’αναλάβει τις ευθύνες της, να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων απέναντι σε μια κοινωνία που ασφυκτιά και είναι έτοιμη να εκραγεί , γιατί η αδικία ''μαζεύει οργή Θεού''.

                                                                                                                                                                                         ΣΙΣΜΑΝΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ      ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΚΟΖΑΝΗΣ
                                                                                                                                                                                         ΚΥΔΩΝΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ   αν.ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΚΟΖΑΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου