Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο που διοργανώθηκε από το
Σχολικό Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής Ν. Ημαθίας κ. Μπουζιώτα Κωνσταντίνο και
που πραγματοποιήθηκε στο 1ο Δημοτικό Σχ. Βέροιας στις 21-11-2012 για
τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Π/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Ημαθίας με
θέμα: «Ψυχοκινητική Αγωγή- Κινητική Μάθηση».
Η εισηγήτρια κα Μάγκου Νατάσα μεταξύ άλλων είπε: «Τα βιβλία είναι γραμμένα από ενήλικες οι οποίοι πολλές φορές ξεχνούμε πώς σκέφτονται τα παιδιά. Έτσι εισάγονται στο εκπαιδευτικό μας σύστημα από πολύ νωρίς κάποιες έννοιες με αποτέλεσμα να μην γίνονται κατανοητές από τα μικρά παιδιά.
Το μάθημα της γυμναστικής είναι σε θέση να διευκολύνει και να εξασφαλίσει ιδανικές συνθήκες για την κατανόηση των εννοιών, την κατάκτηση της ολοκληρωμένης γνώσης, την καλλιέργεια δεξιοτήτων, την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και τη συναισθηματική, την αισθητική και τη νοητική ανάπτυξη των παιδιών.
Οι επιμέρους επιστήμες: γυμναστική, μουσική, ζωγραφική παίζουν κυρίαρχο ρόλο στην ζωή των μαθητών αφού τα παιδιά στο σχολείο επικοινωνούν μεταξύ τους πολυτροπικά, παράγουν μηνύματα γράφοντας, μιλώντας, ζωγραφίζοντας, τραγουδώντας, χορεύοντας, κτλ. Oι τέχνες (μουσική, χορός, ζωγραφική, γλυπτική) αν και δεν έχουν λόγια, περιέχουν γνώση (Kraus, 1980, σ. 421)».
Η φιλοξενία της διευθύντριας κας Παπαγεωργίου Κατερίνας και της υποδιευθύντριας κας Τριανταφυλλίδου Γεωργίας καθώς και η συνεργασία εκπαιδευτικών και παιδιών ήταν εξαιρετικές! Στο θεωρητικό μέρος του σεμιναρίου παρουσιάστηκαν παιχνίδια κινητικής μάθησης από το βιβλίο «Ο λύκος στο σχολείο; Πάει χάλασε και αυτός» (Εκδόσεις Χριστοδουλίδη) και στη συνέχεια οι μαθητές του 1ου Δημοτικού Βέροιας μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους βοήθησαν ώστε να διεξαχθεί το πρακτικό μέρος με επιτυχία και να γίνουν κατανοητά τα παιχνίδια της Ψυχοκινητικής Αγωγής και Κινητικής Μάθησης από τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Ν. Ημαθίας. Οι συμμετέχοντες έφυγαν ενθουσιασμένοι σφραγίζοντας έτσι την επιτυχία της εκδήλωσης!
Η εισηγήτρια κα Μάγκου Νατάσα μεταξύ άλλων είπε: «Τα βιβλία είναι γραμμένα από ενήλικες οι οποίοι πολλές φορές ξεχνούμε πώς σκέφτονται τα παιδιά. Έτσι εισάγονται στο εκπαιδευτικό μας σύστημα από πολύ νωρίς κάποιες έννοιες με αποτέλεσμα να μην γίνονται κατανοητές από τα μικρά παιδιά.
Το μάθημα της γυμναστικής είναι σε θέση να διευκολύνει και να εξασφαλίσει ιδανικές συνθήκες για την κατανόηση των εννοιών, την κατάκτηση της ολοκληρωμένης γνώσης, την καλλιέργεια δεξιοτήτων, την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και τη συναισθηματική, την αισθητική και τη νοητική ανάπτυξη των παιδιών.
Οι επιμέρους επιστήμες: γυμναστική, μουσική, ζωγραφική παίζουν κυρίαρχο ρόλο στην ζωή των μαθητών αφού τα παιδιά στο σχολείο επικοινωνούν μεταξύ τους πολυτροπικά, παράγουν μηνύματα γράφοντας, μιλώντας, ζωγραφίζοντας, τραγουδώντας, χορεύοντας, κτλ. Oι τέχνες (μουσική, χορός, ζωγραφική, γλυπτική) αν και δεν έχουν λόγια, περιέχουν γνώση (Kraus, 1980, σ. 421)».
Η φιλοξενία της διευθύντριας κας Παπαγεωργίου Κατερίνας και της υποδιευθύντριας κας Τριανταφυλλίδου Γεωργίας καθώς και η συνεργασία εκπαιδευτικών και παιδιών ήταν εξαιρετικές! Στο θεωρητικό μέρος του σεμιναρίου παρουσιάστηκαν παιχνίδια κινητικής μάθησης από το βιβλίο «Ο λύκος στο σχολείο; Πάει χάλασε και αυτός» (Εκδόσεις Χριστοδουλίδη) και στη συνέχεια οι μαθητές του 1ου Δημοτικού Βέροιας μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους βοήθησαν ώστε να διεξαχθεί το πρακτικό μέρος με επιτυχία και να γίνουν κατανοητά τα παιχνίδια της Ψυχοκινητικής Αγωγής και Κινητικής Μάθησης από τους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Ν. Ημαθίας. Οι συμμετέχοντες έφυγαν ενθουσιασμένοι σφραγίζοντας έτσι την επιτυχία της εκδήλωσης!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου