«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις στον τομέα της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα - Alfavita.gr, το μεγαλύτερο ενημερωτικό εκπαιδευτικό δίκτυο στην Ελλάδα

Ντροπή κ. Κεραμέως!
Ντροπή κ. Κεραμέως!
"Η κ. Κεραμέως (αν δεν θέλει να είναι η χειρότερη υπουργός παιδείας από το 2000 και μετά) χρειάζεται να ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα της...
Ντροπή κ. Κεραμέως!
Εκπαιδευτικοί: Αυταρχισμός του υπουργείου η κατάργηση Αιρετών
Εκπαιδευτικοί: Αυταρχισμός του υπουργείου η κατάργηση Αιρετών
Η Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας για τα υπηρεσιακά συμβούλια, τον αυταρχισμό του υπουργείου Παιδείας και την κατάργηση των Αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Αυταρχισμός του υπουργείου η κατάργηση Αιρετών
Άνοιγμα σχολείων-Γώγος: Διαμορφώνονται προϋποθέσεις για 8 Ιανουαρίου
Άνοιγμα σχολείων-Γώγος: Διαμορφώνονται προϋποθέσεις για 8 Ιανουαρίου
Ο γνωστός λοιμωξιολόγος εκτίμησε ότι έχει ελαττωθεί η διασπορά και διαμορφώνονται σιγά-σιγά οι προϋποθέσεις για άνοιγμα σχολείων στις 8 Ιανουαρίου,...
Άνοιγμα σχολείων-Γώγος: Διαμορφώνονται προϋποθέσεις για 8 Ιανουαρίου
Εκπαιδευτικοί προς γονείς: Οι βαθμοί απέχουν της πραγματικότητας
Εκπαιδευτικοί προς γονείς: Οι βαθμοί απέχουν της πραγματικότητας
Ανοιχτή επιστολή του Α΄ Συλλόγου Αθηνών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προς τους γονείς των μαθητών/τριών τους για τη βαθμολογία του Α΄...
Εκπαιδευτικοί προς γονείς: Οι βαθμοί απέχουν της πραγματικότητας
Τράπεζα Θεμάτων: Οι κρυφοί και φανεροί στόχοι του Υπουργείου Παιδείας
Τράπεζα Θεμάτων: Οι κρυφοί και φανεροί στόχοι του Υπουργείου Παιδείας
Τράπεζα Θεμάτων: Ένας μηχανισμός παρακυβέρνησης της εκπαίδευσης, απόρριψης των μαθητών και πειθάρχησης των εκπαιδευτικών
Τράπεζα Θεμάτων: Οι κρυφοί και φανεροί στόχοι του Υπουργείου Παιδείας
Ψάχνοντας μέσω της ψηφιακής αξιολόγησης τον «αδύναμο κρίκο»
Ψάχνοντας μέσω της ψηφιακής αξιολόγησης τον «αδύναμο κρίκο»
Υπάρχει αξιοπιστία? Προφανώς όχι, αφού ο κάθε εξεταζόμενος ξεκινά από διαφορετική αφετηρία και διαγωνίζεται σε διαφορετικό στίβο και όχι στον κοινό...
Ψάχνοντας μέσω της ψηφιακής αξιολόγησης τον «αδύναμο κρίκο»

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου