«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2018

Τρία παιδιά ανάμεσα στους 39 νεκρούς στη Γένοβα- Συγκλονίζει η μαρτυρία του οδηγού που σώθηκε τη τελευταία στιγμή

Συνεχίζει να αυξάνεται ο αριθμός των νεκρών από την τραγωδία στη Γένοβα, όπου κατέρρευσε μερικώς η οδογέφυρα Μοράντι. Σύμφωνα με τον τελευταίο, προσωρινό απολογισμό, οι νεκροί είναι 39, ανάμεσά τους και τρία παιδιά. Οι υπεύθυνοι της Πολιτικής Προστασίας, τόνισαν ότι η εξεύρεση τυχόν επιζώντων αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα.
Η μαρτυρία του οδηγού φορτηγού που γλίτωσε από θαύμα καθώς σταμάτησε λίγα μέτρα από το σημείο όπου η γέφυρα κόπηκε στα δύο είναι συγκλονιστική.
“Είδα τον δρόμο μπροστά μου να καταρρέει και μαζί με αυτόν και όλα τα αυτοκίνητα που ήταν μπροστά” είπε μεταξύ άλλων ο 37χρονος οδηγός του φορτηγού και σημείωσε:
“Μόλις με είχε προσπεράσει ένα αυτοκίνητο. Το είδα να με φτάνει από τους καθρέφτες, με πέρασε και στη συνέχεια μπήκε μπροστά μου. Μόλις είχαμε φτάσει στη γέφυρα. Έβρεχε πολύ και δεν μπορούσες να τρέξεις. Όταν με προσπέρασε, έκοψα ταχύτητα για να κρατήσω μια ορισμένη απόσταση, επειδή το φρενάρισμα με την βροχή ήταν αδύνατο και η ορατότητα ήταν περιορισμένη. Δεν μπορούσες να δεις και πολλά. Κάποια στιγμή τα πάντα γύρω μου άρχισαν να τρέμουν. Το αυτοκίνητο μπροστά μου εξαφανίστηκε. Σαν να είχε χαθεί μέσα στα σύννεφα. Κοίταξα ψηλά και είδα τον πυλώνα της γέφυρας να πέφτει. Φρέναρα, κάρφωσα τα πόδι μου στο φρένο για να σταματήσει το φορτηγό. Ενστικτωδώς, όταν είδα το κενό μπροστά μου, έβαλα όπισθεν, σαν να προσπαθούσα να ξεφύγω από αυτή την κόλαση".
Πηγή πληροφοριών: Daily Mail
Πηγή ΦΩΤΟ: Daily Mail/AP

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου