«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Πρόταση νόμου για να μη «σέρνουν» τους εκπαιδευτικούς στα αστυνομικά τμήματα εν ώρα λειτουργίας των σχολείων Ύστερα από διενέξεις που δημιουργούνται στο πλαίσιο λειτουργίας των σχολείων μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών (π.χ. θέματα εισόδου γονέων στο σχολείο, βαθμολογίας μαθητών κλπ.).

Πρόταση σχεδίου διάταξης νόμου , προκειμένου να μπει τέλος  στο φαινόμενο εκπαιδευτικοί να «σέρνονται» στα αστυνομικά τμήματα εν ώρα λειτουργίας  των σχολείων, κατόπιν μηνύσεων γονέων και κηδεμόνων , κατέθεσε στον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου η διοίκηση της ΔΟΕ, προκειμένου να την εντάξει στο υπο ψήφιση Σχέδιο Νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης.
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΣ
«Σε Πλημμελήματα ή Πταίσματα, που φέρονται να έχουν τελεστεί κατά τον χρόνο άσκησης των διδακτικών και εργασιακών καθηκόντων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και εξ αφορμής αυτής, δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις των άρθρων 409-413 και 417-427 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, όπως κάθε φορά ισχύουν».
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
Η παρούσα διάταξη κρίνεται επιβεβλημένη, για την διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των σχολείων και την ασφάλεια των μαθητών.
ΑΥΤΟΦΩΡΟ
Ουσιαστικά η ΔΟΕ ζητά να μην εφαρμοστούν τα εξής:
1. ΠΤΑΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΕΠ' ΑΥΤΟΦΩΡΩ
Σε περίπτωση αυτόφωρου πταίσματος επιτρέπεται η σύλληψη του δράστη από κάθε αστυνομικό όργανο που έσπευσε ή από ανακριτικό υπάλληλο μόνο για τη βεβαίωση της ταυτότητας του αυτουργού ή την άμεση εισαγωγή του σε δίκη, όποτε αυτή είναι δυνατή, σύμφωνα με τις διατάξεις που ακολουθούν.
2. ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Αν ο πταισματοδίκης κρίνει ότι το πταίσμα δεν έχει καταληφθεί επ' αυτοφώρω ή αν οι αποδείξεις που προσκομίζονται δεν είναι επαρκείς, παραπέμπει την υπόθεση στην κοινή πταισματική διαδικασία και αφήνει ελεύθερον εκείνον που έχει συλληφθεί. Ως προς τα υπόλοιπα τηρούνται οι κανόνες της κύριας διαδικασίας στο ακροατήριο.
Οπως επισημαίνει η ΔΟΕ προς τον υπουργό Παιδείας:
Α. Ενα από τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες και έχουν δυσμενέστατες επιπτώσεις στην ομαλή λειτουργία τους είναι οι διενέξεις που δημιουργούνται στο πλαίσιο λειτουργίας των σχολείων μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών (π.χ. θέματα εισόδου γονέων στο σχολείο, βαθμολογίας μαθητών κλπ.).  
Β. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σε αρκετές περιπτώσεις, την απομάκρυνση  των εκπαιδευτικών  από το χώρο του σχολείου σε ώρα λειτουργίας του για να βρεθούν, αναγκαστικά, σε χώρους αστυνομικών τμημάτων για την κάθε είδους διαχείριση τέτοιων δυσάρεστων περιστατικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου